20 אוגוסט 2021

איזון – הפנים הרבות של איזון

 מי לא שואפת לאיזון בחיים?

כולנו, נכון?

אבל, איך נדע שהגענו לאיזון המיוחל?

אולי בדיוק פספסנו אותו??

או... אולי איזון לאורך זמן מביא אותנו לקיפאון?

רגע! בעצם, איזון זה טוב או רע לדעתך?

מבחינתי, איזון הוא חיובי

כי הגוף מרגיש רוגע ואת זה הוא משדר למוח...

כמורה לתרגילי מוח וקינסיולוגיה חינוכית,

אני מתחילה את היום שלי עם סדרת התרגילים ח.פ.צ. חיים – Pace.


אלה ארבעה תרגילים שעוזרים לנו למצוא את המקצב/האיזון הפנימי שלנו.

הם גם מרגיעים, גם ממריצים וגם מאזנים את מערכת גוף-נפש שלנו.

ויש גם את התהליך האיזון הקינסיולוגי

שעוזר לנו לשים לב איך אנחנו מרגישות לפני תהליך האיזון ואיך אנחנו מרגישות אחרי התהליך.

דברי איתי אם תרצי להתנסות וללמוד עוד על הנושא. תודה!

תרגילי ח.פ.צ. חיים - Pace. תרגילי מוח וקינסיולוגיה חינוכית

אז, נחזור לאיזון ולפנים הרבות שלו...

הסרטון המרתק, מבית מהות החיים, (לינק בסיום הפוסט)

פתח בפניי זויות ופרספקטיבות מגוונות להתבוננות על איזון.

מאזניים , הם הדימוי הקלאסי לאיזון, נכון?

אבל, איך המצב "המאוזן" לאורך זמן ישפיע על חיינו?

האם לא נרגיש תקיעות? או בינוניות?

או על איזון להיות דינמי? בתחומי חיים שונים?


ואיך נדע להבחין באיזון?

נכון שתחושת האיזון היא עניין סובייקטיבי ואישי,

עם זאת, עלינו לעצור ולשאול מה מצבנו

ולהנות מאיזון, גם אם הוא רק נקודתי. (מתוך הסרטון)

 

ובעיקר, לאפשר יותר מקום לאיזון בחיינו. לא ככה?

אני מרגישה באיזון כשאני מפנה זמן ליצירה (מאפשרת לי הגשמה),

לביקור אצל הנכדים והילדים (מקבלת הרבה אהבה ושמחה),

לפעילות גופנית שאני אוהבת (מאפשרת לי בריאות),

לפגישה עם חברות (מאפשרת לי שמחה והרמוניה),

וללמידה (מאפשרת לי צמיחה).

אני מרגישה שהאיזון מופר כשאני צריכה לטפל בתיקונים בדירה, 

או ענייניים בירוקרטיים ובלת"מים מעצבנים אחרים...

גם כשהאיזון מופר, אני משתדלת "לפצות" את עצמי עם איזון חיובי 

ולשחרר את הרגשות השליליים מתוכי.

עכשיו, תורך.

איך את מאפשרת יותר איזון לחייך?

אשמח להרחבת האפשרויות לאיזון. תודה! 

==> הפנים הרבות של איזון – והסימנים שהוא מופיע בחיינו

מאחלת לך סוף שבוע מהנה, מאוזן ומשמח.

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599


אימון נוירוגרפי

סדנאות זום
נוירו עץ - לצייר צמיחה


 

 

2 תגובות:

  1. כל כך מדוייקת. תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. רוניתי, תודה ושמח שהתחברת לנושא.
      שבוע טוב
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה