06 ספטמבר 2021

שתהיה זו שנה של פשטות ובריאות

       

פשטות ובריאות זה מה שאני מאחלת לכולנו מכל הלב. זה הכל!

פשטות כי אנחנו (האנושות) אוהבות לסבך את החיים.

הרבה מחשבות והרבה דרמות. רוצה פשוט ובלי דרמה!

בעידן של חוסר ודאות, פשטות יכולה לאפשר לנו איזון עדין.

ובריאות, מאז פרוץ הקורונה לעולמנו, זה הדבר החשוב ביותר, לא?

אז, אני מאחלת לך, למשפחתך ולכל האנושות שנה של פשטות ובריאות. אמן!🙌

אם אני רוצה פשטות ובריאות לחיי,

משפט ההשראה הזה אפשר לי לברר עם עצמי על "ריפוי ונזק ומה שביניהם...".

"ריפוי אין משמעותו שהנזק מעולם לא קרה. ריפוי משמעותו שהנזק כבר לא שולט בחיינו".

(את המשפט מצאתי בפינטרס ולצערי הוא איננו חתום.)

אלה סוגי המשפטים שבמעט מילים

הם מצליחים לגרום לי לחשוב, להרהר ולערער...

הפעם, משפט ההשראה "זרק אותי" לנזק שנגרם ולא לריפוי.

הנזק שנצרב בגוף ובנפש.

הנזק שכואב,

הכאב שנפתח כל פעם שטריגר מופעל...

והאיזון העדין שוב מופר...

אני מזכירה לעצמי שאיזון הוא גם דינמי

ומזמנת לעצמי ריפוי בפשטות ובבריאות. זה הכל!

מה דעתך על משפטי ההשראה האלה? ואיפה הם פוגשים אותך?

=> למשפטי השראה נוספים בבלוג שלי 

מאחלת לך ולמשפחתך שנה של פשטות ובריאות.

תודה שהיית כאן לאורך כל הדרך💟

ונמשיך להיפגש גם בשנה הבאה.

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599


אימון נוירוגרפי

סדנאות זום
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה