18 ספטמבר 2021

נקודה למחשבה

 15.9. הוא יום הנקודה הבינלאומי.

לתומי חשבתי שמציינים את יום הנקודה לכבוד יואיוי קוסאמה, האמנית היפנית שמפורסמת בכל העולם בזכות היצירות שלה עם הנקודות.

אך, הסיפור הוא אחר...

והוא החל ב15 בספטמבר 2009, כשהמורה טרי שי הקריא לכיתתו את "הנקודה", ספרו של פיטר ריינולדס.

"הנקודה" הוא סיפורה של מורה אכפתית, שמעודדת תלמידה, שמטילה ספק ביכולות שלה, כשהיא אומרת לה "רק תעשי סימן ותראי מה יקרה."

 

מה שמתחיל בנקודה קטנה על פיסת נייר, הופך לפריצת דרך בבטחון בעצמי,

ומצית מסע של גילוי עצמי והשראה, שמעורר אינספור ילדים ומבוגרים ברחבי העולם.

בכל שנה ביום הנקודה הבינלאומי, ההשראה ממשיכה. השנה, היא  הגיעה אלי...

הסיפור נגע בילדה שבי. 

הייתי רוצה שתהיה לי כזו מורה, שמעודדת ומאפשרת, 

במקום כל המורות שהיו לי עם הביקורות השליליות שלהן.

כמו עמליה, שמעבירה הלאה לילד הקטן, את מה שלמדה ממורתה,

אני מעבירה הלאה אליכן ומזמינה "בואו נעשה סימן ונראה מה יקרה".

המממממ... עכשיו תחתמו!

בואו נגלה מחדש את העוצמה והפוטנציאל של היצירתיות בכל מה שאנחנו עושות.

זה כל כך מרגש ויש שפע של הנאה.

תהני מסיפור "הנקודה" מאת פיטר ריינולדס

עכשיו תורך.

היכן הסיפור פגש אותך?

יצרת בעקבותיו? אשמח שתשתפי. תודה!

שתפי את הפוסט שלי עם אחרים

ונמשיך להעביר הלאה את העוצמה של נקודה אחת

ועל יד כך להטביע את חותמנו. מה דעתך?

תודה וחג שמח.

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה