17 אוגוסט 2021

הדרכים "לגלות את עצמך מחדש"

 מאז שהקורונה פרצה לחיינו,

אני מגלה את עצמי כל פעם מחדש... כמו כולנו, לא?

במיוחד את מידת הגמישות שלי בתקופה זו של אי-ודאות...

ביום ראשון האחרון, סיימתי את הבידוד שלי ואני מרגישה טוב.

במהלך ימי הבידוד, ביקשתי מסרים מהקלפים. כבר מזמן לא עשיתי את זה...

קלף נריה **לגלות את עצמך מחדש** הגיע ביומו הרביעי של הבידוד.

די!!! שוב לגלות את עצמי מחדש??

כבר עשיתי את זה במהלך שנת הקורונה!

בעצם, רוב האנושות נאלצה לגלות את עצמה מחדש, לא ככה?

יצירה שלי ביומן הויזואלי 

אז, קיבלתי "חופשה כפויה", שמאפשרים לי "לגלות את עצמי מחדש".

אך הפעם, העזתי לשאול חברות יקרות, מה הן עושות כדי לגלות את עצמן מחדש.

הנה מגוון עצות שקיבלתי:

*לחשוב למה השאלה עולה בי שוב;

*לשבת במדיטציה עמוקה ולחכות שהתשובה תגיע ואז, לצאת להליכה ולברר איך להוריד לעשיה;

8לצאת להליכה בלי להאזין לכלום;

*כתיבה חופשית;

*בחירת שילובים חדשים בבגדים שמוציאים אותי מאיזור הנוחות (ממש בא לי לנסות);

*לקחת לעצמי זמן לחשיבה מה בא לי לחוות ברגע הזה;

*להכיר אנשים חדשים כחלק מגילוי המחודש;

*לעצור ולהקשיב ללב מה הוא מבקש עכשיו עבורי?

תודה לחברות היקרות, שהעשירו אותי בדרכים נוספות ומגוונות לגילוי עצמי מחדש.


נכון שזו היתה עצירה כפויה, עם זאת, הקשבתי ללב וגם לגוף ומה מתאים עבורי עכשיו.

היו אלה הרבה ימי מנוחה ושתיית מים.

הקלפים לקחו אותי למסעות מרגשים בזכרונות ילדות ובחיים אחרים.

הבנתי שפעילות יצירתית היא חלק חשוב בחיי כי היא יוצרת בי ברוגע ושמחה

ואת זה אני רוצה להמשיך להפיץ הלאה –רוגע ושמחה!

כן! כל אחת ואחת יכולה ליצור, להרגיש רוגע ושמחה בכל גיל! 

עכשיו, תורך!

מה היא דרכך לגלות את עצמך מחדש?

האם התנסית בגילוי עצמי מחדש?

דברי איתי כשתרצי לחוות מסע לגילוי עצמי.


מאחלת הרבה בריאות והקשבה ללב.

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599


החנות שלי 

אימון נוירוגרפי

סדנאות זום
נוירו עץ - לצייר צמיחה



2 תגובות:

  1. ללמוד. תמיד מרומם את הנפש

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך, רוניתי, שללמוד מרומם את הנפש.
      מה את אוהבת ללמוד? אני אוהבת ללמוד בתחום היצירה.
      רוניתי, תודה על תגובתך.
      מרסיה♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה