06 ינואר 2022

השראה מהעצים, לכבוד טו' בשבט

 הי, מה נשמע? אני מקוה שאת בטוב.

שנת 2022 החלה

ואני התלבטתי בין איך לסכם את שנת 2021

לבין אילו החלטות אני רוצה לשנת 2022...

בין לבין, שמתי לב שנכנסנו לחודש שבט וב17.1 חוגגים את טו' בשבט.

חודש שבט, חודש שיש בשורות טובות

והבשורה הטובה שלי היא שקבעתי תאריך לסדנת זום! יש!!

אז, הנחתי את סיכום 2021 בצד,

דחיתי את המחשבות על אילו החלטות אני רוצה לשנת 2022,

פתחתי את היומן שלי

וקבעתי מועד לסדנת זום "סדנת נוירו-עץ, לצייר את הצמיחה שלך" לכבוד טו' בשבט.

זהו! למרות כל החששות והפחדים שלי, 

קבעתי תאריך לסדנת זום לקבוצה.

ועכשיו, גם את יודעת ומוזמנת בשמחה!

בואי לצייר את הצמיחה שלך עם העץ הנורוגרפי האישי שלך.

מתי הסדנה בזום? יום חמישי 13.1.22 שעה 11:00.

רוצה לבוא?

שלחי לי מייל או הודעה בוואטסאפ, וארשום אותך בשמחה.

והעלות? 100₪ בלבד, בהעברה בביט ודומיו.

החומרים הנדרשים לסדנה: דפי A4, עט, טוש שחור ומרקרים צבעוניים.

אין צורך בנסיון קודם באמנות, רק סקרנות ולב פתוח.

ומה בסדנה –

תצמיחי את העץ הנוירוגרפי האישי שלך;

תטעמי משיטת הציור הנוירוגרפי;

תקבלי השראה מהעצים,

כי העץ משמש כמטאפורה לצמיחה, לבריאה ולהתחדשות

לכל מה שנרצה עבורנו לשנת 2022.

יש גם בונוס...

*משוב אישי בוואטסאפ לעץ הנוירוגרפי האיש שלך.

גם הפעם, ציור נוירוגרפי עזר לי להתגבר על החששות והפחדים

ולקבוע תאריך לסדנה שלי בזום.

כן! יש לי פחדים מתקלות טכנולוגיות שלא אצליח להתגבר עליהן;

יש לי חשש שלא ירשמו לסדנה;

או שלא יאהבו את ההנחיה שלי;

שאגמגם ולא אהיה ברורה למשתתפות ועוד ועוד ועוד...

אבל השיר של דוד טסה עם המשפט 

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה"

דחף אותי לפתוח את היומן ולקבוע את התאריך ואת השעה לסדנה שלי.

ואת זה עשיתי כי לא בא לי חלומות רק במגירות...


אני בטוחה שאתרגש מאד מאד 

כשאפגוש את כל המשתתפות ביום הסדנה מעל גלי הזום

ואשמח מאד לפגוש אותך שם.

בואי ניפגש ב13.1.22 בשעה 11:00 בזום

ונצמיח יער של עצים נוירוגרפיים לכבוד טו' בשבט ולכבוד בשורות טובות לכולנו.

שלחי לי מייל או הודעה בוואטסאפ, וארשום אותך בשמחה.

ההשקעה בך 100₪ באהבה (בהעברה בביט ודומיו).

כולל בונוס - משוב אישי בוואטסאפ לעץ הנוירוגרפי האיש שלך.

החומרים הנדרשים לסדנה: דפי A4, עט, טוש שחור ומרקרים צבעוניים.

אין צורך בנסיון קודם באמנות, רק סקרנות ולב פתוח.

בואי לתת ביטוי גרפי לרצונות שלך לשנת 2022

ולהצמיח את עץ הנוירוגרפי האישי שלך עם שפע פירות עסיסיים.

להתראות בסדנה ב-13.1.22.

את לא יכולה להיות נוכחת בסדנה?

הרשמי לסדנה וקבלי הקלטה.

ואני כאן לכל שאלה.

תודה וסוף שבוע נעים

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
https://wa.me/972505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה