14 ינואר 2022

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה"

המשפט העוצמתי הזה נלקח מאחד משיריו של דודו טסה,

והוא מלווה אותי תקופה די ארוכה

עד שפתחתי את היומן וקבעתי תאריך לסדנת הנוירו-עץ שלי בזום ב13.1.22.

הרי הזמנתי אותך גם (בפוסט הקודם)

כן, זו היתה סדנת זום לקבוצה ומלווה במצגת גם. ממש גאה בי!

וואו!! כמה פחדים וחששות צצו וקפצו להם החוצה...😱

בהנחיה בזום 1X1, אני כבר מיומנת,

אבל מאד חששתי להנחות קבוצה בזום כי זה משהו אחר.

לא מבחינת התוכן, כמובן! אלא כל הצד הטכנולוגי של הזום...

האינטרנט, החיבור לזום, שיתוף מסך עם מצגת,

הצ'אט, מיקרופונים, מצלמות, מיליון ואחד דברים שמצריכים תשומת לב אונליין...

ואני סה"כ בת אדם אחת...

והיו גם פחדים נוספים, איך לא? הם תמיד באים בקבוצות, לא ככה?

אולי לא ירשמו לסדנה, מה יגידו המשתתפות אחרי הסדנה, פחדתי לגמגם ולא להיות רהוטה,

פחדתי להתבלבל ולשכוח מה לומר ובעיקר הפחד להיכשל ולא להגשים משהו שאני כל כך רוצה...

חיפשתי וגם מצאתי ים של תירוצים למה לא... 

והתירוץ האולטימטיבי היה "האם להשתמש במצגת במהלך הסדנה או לא".

תביני, המצגת כבר היתה מוכנה ולפי כל כללי המצגות, אבל הפחד, הפחד שמא...

עד שעידן, בני בכורי, שגם מיומן בהעברת הרצאות בזום,

אמר לי שכשיש מצגת בזום, המשתתפים יותר מרוכזים

ולא רק מסתכלים על משהו שמברבר מתוך המסך...

זהו! הפור נפל! יש מצגת בסדנה! 

והיא אפילו עזרה לי להיזכר להקליט את הסדנה 👇

כי מרוב התרגשות, שכחתי ללחוץ על כפתור ההקלטה.

הגיעו נשים מדהימות מכל קצוות הארץ. מאד מרגש מה שהזום מאפשר לנו.

אז, תודה לדודו טסה על המשפט "עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה"

שנתן לי את דרייב להגשים דבר שכל כך רציתי לעשות.

ד"א, זהו שיר מקסים. כדאי להקשיב לו!

אז, אתמול זה קרה! סדנת הנוירו-עץ בזום בהנחייתי.

היה מרגש ותודה למשתתפות שהתפנו והגיעו להצמיח נוירו-עץ אישי שלהן.

זה הנוירו-עץ של הקבוצה, שציירתי תוך כדי הדגמה👇

ניחשתן נכון, כל כך התלהבתי מההנחיה בזום,

שפתחתי שוב את היומן וסימנתי תאריכים נוספים לסדנאות הנוירו-ארט שלי בזום.

בוקר: 11:00-12:30 

גשם שמאני – 27.1.2022

נוירו-עץ – 3.2.2022

נוירו-לוטוס - 10.2.2022


עלות לסדנה בודדת 100 ₪

שתי סדנאות 180 ₪ (גם עבור זוג חברות)

שלוש סדנאות 270 ₪ (גם עבור שלוש חברות)

בהעברה בביט ודומיו.

להרשמה ולפרטים נוספים, שלחי הודעת וואטסאפ או מייל  


ומה עם הפחדים שלי? הם צצים ואנחנו משוחחים.

בינתיים נראה לי שאנחנו מסתדרים...

ומה איתך? נתראה בזום?


תודה וסוף שבוע נעים וחמים.🙏

מרסיה בריר 💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים.

https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה