23 דצמבר 2021

עם חלוף הסערה...

 היה לנו שבוע סוער. גשמים, רוחות וגם שלג...

סופת "כרמל" הגיעה בדיוק כשהחורף התחיל ב21.12.21,

ביום היפוך החורף ובתאריך ממש מגניב, לא?

"אשרי האיש והאישה אם בין סופה לרעם ,

פרחה הכלנית לו ולה, ולא רק פעם."~ נתן אלתרמן

(תוספת שלי כי הפניה לנשים מתבקשת, נכון?)

צילמה - רחל מנור

אז, מה קורה לנו בפנים כשסערה משתוללת בחוץ

או בעיקר מה אנחנו לומדות בזכות או בגלל הסערה?

כל אחת ואחת ותשובתה האישית, לא ככה?

אני בכלל לא אוהבת חורף וכשיש סערה,

אני מתכנסת פנימה ומחכה שהיא תחלוף...

והיא חולפת...וכמו בשיר של אלתרמן

הכלניות תפרחנה...

ואם הסערה החיצונית נכנסת אלינו פנימה,

ניזכר בכל העצות שקיבלנו בעבר ועזרו לנו "לצאת מזה".

למשל, לנשום, לצייר, מדיטציה, פעילות גופנית, טיול בטבע ועוד.

לפעמים, מתחשק לי לנהל דיאלוג עם הסערה שבתוכי

ולהבין יותר מה קורה לי בפנים...

כי כשסערות שמתרחשות בחוץ

הן גורמות לי להתכנס פנימה ולהישאר בבית(פיזית ורגשית).

אבל אתמול, בשיא הגשם, נסעתי לבני ולנכדיי.

למרות התחושה העזה, שהייתי צריכה להישאר בבית...(פולניה 😏)

הרגשתי היתה טובה למרות שהגעתי רטובה.

הפעם, לא ויתרתי לעצמי.

כמובן שהיה תענוג לבלות אחה"צ עם נכדיי ובני.

זו היתה  הכלנית שלי שפרחה אתמול...💗

אכן, "משמעות החיים זה לא לחכות שהסערה תחלוף, 

אלא ללמוד לרקוד בגשם". ויויאן גרין.


ועם מבט מחויך אל הסערה ומה שיבוא אחריה...


עכשיו תורך.

שתפי אותי בכלנית שלך למרות או בזכות הסופה והרעם.

ורגע לפני שניפרד, הנה מסר מהסערה באמצעות קלפי נריה.

אין על אנרגית הקלפים...🙏

תודה,
סוף שבוע רגוע וחגים שמחים💓

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
https://wa.me/972505919599


     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה