09 יוני 2022

מסע העצמה האישי שלי

 

כן! זו אני וזו היצירה שלי שמוצגת בתערוכה של Merav Shaked

"ניסים קורים בזמן הנכון" בהשראת אחד משיריה:

"הִתְחִיל לְהַחְשִׁיךְ

יָצָאתִי לַחַלּוֹן

וְקָרָאתִי בְּקוֹל

אֹשֶׁר... אֹשֶׁר...

בּוֹא הַבַּיְתָה

אִמָּא מְחַכָּה."

עבורי, זה היה מסע העצמה אישי,

שהתחיל כשאמרתי למירב "כן! אשתתף בתערוכה שלך." 😀

אתמול, בפתיחה של התערוכה, היה מפגש עוצמתי של נשים יוצרות,

שיצרו את יצירותיהן בהשראת שיריה של מירב.

כמה שזה מרגש לראות את מגוון הפרשנויות ועושר החומרים ביצירות השונות.

בכל קיר, שיר אחד ושפע פרשנויות יצירותיות.

התרגשתי שהילדים שלי ונכדיי באו לפרגן בנוכחותם.

שמחתי להיפגש ולפגוש בעולם הפיזי, נשים שהכרתי דרך הפייסבוק והזום.

מירב, בשמלה הורודה, תודה שאיפשרת לנו להצטרף אליך בהגשמת החלום שלך.

זו היתה חוויה מופלאה ונתראה ביוזמות הבאות שלך.😃

ממליצה בחום לבקר בתערוכה "ניסים קורים בדיוק בזמן הנכון" של מירב שקד בתיאטרון יהלום, ר"ג.

מאחלת לכולנו סוף שבוע נעים ורגוע🙏

מרסיה💜

 וזו היצירה שלי שקוראת לאושר לבוא הביתה...


נ.ב.: מרוב התרגשות, שכחתי להצטלם עם מירב🤷‍♀️


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה