02 יוני 2022

טנא פירותיך...חג שבועות שמח ושופע


 "כל אישה נושאת בגאוה

את טנא פירותיה. אלו שקטפה

ואלו שהניבה בעצמה במהלך חייה".

מה יש בטנא שלי?

הודיה על שלושת ילדיי ושני נכדיי.

משפחתי. חברות. רווחה. בריאות. עבודה, עיסוק. פנאי. ספורט. טיולים,

חלומות להגשים, לימודים, יצירות, סקרנות לעתיד ועוד ועוד...

טנא פירותיי שופע ואני בהודיה. תודה!

הביכורים שלי הם הצהרות הבוקר שנכנסו לחיי.


הצהרות בוקר מנחות אותנו להתחיל בצורה חיובית את היום.

הצהרות בוקר הן בעצם הצהרות חיוביות שאני אומרת אותן על הבוקר. 

אפשר להקריא אותן או להאזין להן.

הצהרות חיוביות - affirmations הן כלי עוצמתי נוסף להטמעת מסרים בתת המודע לשיפור ולהשגת תוצאות במגוון תחומים. 

הצהרות חיוביות נותנות למוח שלנו את הכוח להחליף מחשבות שליליות למחשבות חיוביות.

העקרון שנתמיד בהן.

כך שאמונות מעכבות שאימצנו מהעבר ישתחררו 

וההצהרות החיוביות יהפכו לחלק בלתי נפרד ממערכת האמונות החדשות והמקדמות שבנו.

בהתחלה, זה מרגיש די מוזר... כאילו לא אמיתי.

אך, בזכות התרגול היומיומי,

ההרגשה הזו תלך ותיעלם ואותן ההצהרות תהפוכנה לאמונות שמתגשמות.🙏

ואם לא ננסה, לא נדע. ואם ננסה, מקסימום זה יצליח! לא ככה?

אני מאמינה שהצהרות בוקר מזרימות אנרגיה חיובית להתחלה מיטבית של היום.

והבשורה הטובה היא שזה לוקח רק כמה דקות בכל בוקר כדי ליצור שינוי חיובי ביום שלנו.

אז, שנתחיל?

אילו הצהרות חיוביות את מתרגלת בחייך?

מהם הביכורים שלך בחג השבועות הזה?

תודה על השיתוף וחג שבועות שמח!💖

הבהרה חיובית נוספת שמתגשמת! אמן!🙏

חג שמח J

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה