29 מאי 2022

שנקרא לשפע שיבוא?

 "שפע לא קורה לך, את קוראת לו!"

מה הוא שפע עבורך?

איך את ממגנטת שפע לחייך?

הפירוש המילוני לשפע הוא "כמות גדולה ורבה, עושר, רווחה".

כולנו רוצות שפע בחיינו, לא?

אך האם אנחנו יודעות לומר בדיוק מהו שפע בשבילנו ואיך נשיג אותו?

עבורי בעבר, שפע היה שם נרדף לעושר ולהצלחה כלכלית.

כשלמדתי תטא הילינג, הבנתי ששפע הוא משהו הרבה יותר רחב.

מעין אנרגיה שלאו דווקא קשורה לכסף אלא למצב התודעה,

לגישה שלי לחיים, לאמונות שלי, למחשבות שלי,

למילים שאני משתמשת ולפעולות שלי בעולם הפיזי.

ולאלה אין קשר לכמה כסף יש לי בבנק.

התרגשתי כשראיתי את המשפט של יוסי קדמי

"שפע לא קורה לך, את קוראת לשפע!"

ואני רוצה להמשיך ולקרוא לשפע ואשמח שתצטרפי אלי!

בואי ביחד לקרוא לשפע וניתן לו ביטוי גרפי,

כי תת-המודע שלנו מבין את השפה הויזואלית

וביטוי גרפי לשפע יהיה צעד נוסף להרחבת תודעת השפע שלנו.

בואי ביום שלישי הקרוב, 31.5.22,

וביחד ניתן ביטוי גרפי לשפע שאנחנו מזמנות לחיינו.

זוהי סדנת התנסות באימון נוירוגרפי בנושא שפע

שמתקיימת בזום בין השעות 11:00-12:30.

אין צורך בנסיון קודם באמנות.

רק סקרנות ולב פתוח.

החומרים שנשתמש הם: דפי A4, טוש שחור ומרקרים צבעוניים (4-5 צבעים)

ההשקעה 100₪ באהבה (בביט ודומיו)

תהיי גאה ביצירתך ותמגנטי עוד שפע לחייך.


ניפגש בשמחה בסדנת השפע וביחד נרחיב את תודעת השפע שלנו.

ועד הסדנה, אשמח לקרוא מהו שפע עבורך?

תודה ושבוע שופע אהבה

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיוב ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה