14 מאי 2022

דרך יצירתית להגשים חלום

ארכיטיפ בעלת החזון - איזה מסע מרגש.

מה זה ארכיטיפ

ארכיטיפ הוא דגם קדום המהווה סמל בעל משמעות לכלל האנושות.

ארכיטיפ הוא תבניות של תפקידים שונים והוא נמצא בכל התרבויות.

ארכיטיפ בעלת החזון היא זו הרואה למרחוק, חולמת החלומות והמגשימה אותן.

כמה מדוייקת החירתה של המנחה רקפת הדר

בעץ המשאלות השמאני לביטוי הויזואלי של ארכיטיפ בעלת החזון.

היה לי חיבור מיידי לארכיטיפ בעלת החזון ועץ המשאלות השמאני.

כמנחת סדנאות ליצירת לוח חזון אישי

ומנחה סדנאות נוירו-עץ, לביטוי גרפי לצמיחה ולהגשמה,

השילוב של שניהם היה לי מאד טבעי והרמוני.

מעט רקע על ארכיטיפ בעלת החזון ועץ המשאלות השמאני.

שניים מהמאפיינים של ארכיטיפ בעלת חזון הם:

* היכולת לחשוב קדימה, לפתח חזון ולממש אותו.

* היכולת לעזור לאחרים לפתח את החזון שלהם.

עץ המשאלות השמאני משמש ככלי להגשמת חזון

ומחולק לשלושה עולמות:

עולם תחתון- השורשים; עולם אמצעי-הגזע ועולם עליון- הצמרת.

להעמקת המסר שקיבלתי מעץ החזון שלי

"החזון שלי בעשייתי. אני משפיעה ומרפאה.
תתמקדי בפרי אחד בכל פעם. באהבה".

בחרתי לסיים את היצירה שלי עם קוים נוירוגרפיים עוצמתיים. תודה!


💚אני רוצה להזמין אותך להצמיח את הנוירו-עץ המשאלות שלך

בסדנת הנוירו-עץ הקרובה

שתתקיים בזום ביום ג' ה-17.5 בשעה 11:00.

תשלחי לי הודעה לוואטסאפ 👇ונדבר.

תודה ושפע של חלומות מתגשמים🙏

מרסיה בריר 💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

התאריכים הקרובים לסדנאות הנוירו-ארט שלי בזום



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה