11 אוגוסט 2022

שני תרגילים פשוטים לפיתוח תודעת שפע

 כולנו מייחלות לשפע, לא ככה?

אבל, מה הוא שפע? ואיך נשיג אותו?

שפע איננו בהכרח דבר חומרי.

שפע הוא אנרגיה, הוויה, תדר של "יש", תודעה.

שפע זמין לנו בכל עת כי היקום שופע מטבעו.

האמנם??

אז, מה עוצר אותנו מלהגיע לאותו השפע?

מהם אותם המחסומים שמעכבים אותנו?

האמת?! כל מיני...

לכל אחת ואחד מאתנו, קושי אישי ופרטי עם השפע...

והפעם לא אעסוק בהם

אלא באמונה ששפע כבר קיים סביבנו ועלינו רק לזהות אותו.

כן! בדיוק ככה!

אני יודעת שקל יותר לומר מאשר לעשות כמובן...

והאתגר עבורנו (כן, גם עבורי) הוא לתרגל להאמין ולזהות את השפע שכבר הקיים בחיינו.

ואיך עושות את זה?

אני מציעה 2 תרגילים פשוטים

1.     הודיה על מה שיש לנו בחיינו

הודיה היא הבסיס לתחושה של שפע ולזימון עוד ועוד שפע לחיינו.

2.     תרגיל כיצד "לזמן" שפע לחיינו

בבוקר, תבחרו צבע או חפץ או ערך שאתן רוצות לזמן לחיינו.

במהלך היום, נתאמן בלחפש אותם סביבנו. נשים לב שהוא שם והוא כבר יתחיל להתגלות. תופתעו כמה מכוניות אדומות תראו במהלך היום, או חולצות אדומות וכד'.

עכשיו, תורך. אשמח שתשפתי אותי איך את מזהה שפע בחייך. תודה.

אני שמחה להזמין אותך לתת ביטוי גרפי לשפע שאת רוצה לזמן לחייך

בסדנת "שפע, את קוראת לו!" שמתקיימת ביום שלישי ה16.8.22

בין השעות 11:00-13:00 בזום.

זוהי סדנת התנסות באימון נוירוגרפי בנושא שפע

אין צורך בנסיון קודם באמנות. רק סקרנות ולב פתוח.

החומרים שנשתמש הם: דפי A4, טוש שחור ומרקרים צבעוניים (4-5 צבעים)

ההשקעה 100₪ באהבה (בביט ודומיו)

תהיי גאה ביצירתך ותמגנטי עוד שפע לחייך.

תודה ושבוע שופע אהבה

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיוב ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 https://wa.me/972505919599



אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה