21 אוגוסט 2022

החיים הם איזון בין... כולל תרגיל

 "לפעמים לאחוז בכוח, עושה יותר נזק מאשר להרפות." ~לא ידוע.

"החיים הם איזון בין להרפות לבין לאחוז." רומי

האמנם?

אני יודעת שקל להגיד תרפי! שחררי!

לעשות את זה, זה כבר סיפור אחר, לא?

נכון! זו עבודה לכל החיים!

אבל, מה דעתך על המשפטים האלה?
היכן הם פוגשים אותך?

ואיך את מצליחה למצוא את האיזון 

בין להרפות לבין לאחוז בשגרת החיים שלך?

נכון שיש כל מני דרכים להרפות ולשחרר

אבל הדבר החשוב ביותר

הוא לשים לב ולזהות סיטואציות מאתגרות,

לעצור ולחשוב איך נוכל לשפר את איכות חיינו...

ובטח את כבר שואלת "איך נעשה את זה"?

ובכן, יש לי הצעה לתרגיל מגניב אך עוצמתי.

כאמור, עלינו לזהות מה אנחנו רוצות להרפות.

לדוגמה: אצלי, האמונה המעכבת "אני לא מספיק..." ,

קופצת לה החוצה כשיוזמה חדשה שלי יוצאת לפועל. מוכר לך?

עכשיו לתרגיל. זיהית מה בא לך להרפות? יופי!

בשלב הבא, קחי דף ותכתבי כל מה שעולה בך בקשר לאותה האמונה המעכבת,

 שאת רוצה לשחרר.

כתבת? יופי!

תקראי אותה בקול רם ושימי לב לתחושות ולרגשות שעולים בך כשאת קוראת אותה בקול.

אל תשכחי לנשום... אני יודעת שזה מאתגר.

עכשיו, לשלב הבא - עריכת טקס שחרור.

קרעי את הניר עם האמונה המעכבת או שרפי אותו.

שחררי הכל באהבה וזרקי לפח... 

נשמי וחייכי!

עצרי לכמה רגעים ושימי לב איך את מרגישה...

נשמי וחייכי!

מה שנותר עכשיו הוא לאמץ אמונה חדשה ומקדמת.

הרי יש למלא את המקום הריק, לא ככה?

לדוגמה: אני בחרתי באמונה החדשה "יש לי את כל המשאבים הפנימיים להצליח".

ועכשיו תורך. כתבי את האמונה החדשה שבחרת וקראי אותה בקול.

איך זה מרגיש לך?

אולי בהתחלה זה ישמע מעט מוזר,

אך לאט לאט האמונה החדשה תטמע בך

ותרגישי טבעי לומר אותה בקול.

אני ממליצה לומר בקול את האמונה החדשה מדי בוקר.

זה לוקח רק כמה שניות. בהצלחה!

את הדף שלי עם האמונה המעכבת, אני שרפתי ושחררתי באהבה.


ואת האמונה החדשה, אני אומרת בקול מדי בוקר.

ואם את אוהבת לשרבט או לצייר,

אפשר לתת ביטוי גרפי לתחושת השחרור ולאמונה החדשה שלך

ולתלות אותה במקום גלוי לתזכורת.

אני מזמינה אותך להתנסות, לחוות ולשחרר...

אשמח אם תשתפי אותי בתחושתך אחרי השחרור.

תודה ושבוע קליל🙏

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה