01 ספטמבר 2022

בריאת מציאות והגשמה. מתחברת?

היום קניתי מחברת חדשה!

רוצה לדעת למה?

כי שנת הלימודים החלה

וגם אני מתחילה ללמוד מחר קורס מורים לנוירוגרפיקה.

אלה יהיו 10 חודשים מאתגרים, יצירתיים ועוצמתיים.

ואת כל אלה, אני אוהבת!

אז, שיהיה בהצלחה לי! תודה♥

איזו התרגשות ואיזה אתגר!

 

מאז, שנכנסתי לעולם של הציורים הנוירוגרפיים,

הדברים קורים בקלות יותר... אנסה להבהיר את עצמי.

הנה בציור הנוירוגרפי שלי בנושא שפע מה27.7.22,

המילה "לימודים" מופיעה כמילה כללית כי אני אוהבת ללמוד.

כחודש אחרי הציור הזה, התקשרו אלי והאפשרות להירשם לקורס הפכה למציאות.

אושר!

רק מהמילים המופיעות בציור הזה שלי: לימודים, פרגון, אהבה עצמית, הודיה, גמישות, 

אפשרויות, בריאות, זמן, משמעות, כסף, חוסר ודאות, תודעה וצמצום (כמינימליזם לא כמחסור),

אני יכולה לכתוב פוסט מרגש על בריאת מציאות ועל הגשמה. ואני בהודיה!


ומחר אני מתחילה לסלול את הדרך החדשה להיות מורה לנוירוגרפיקה, 

שיטת ציור יחודית שמשלבת כלים מעולם האמנות, האמון והפסיכולוגיה החיובית.

אנחנו מאמינות שכל אחת ואחד היא אמנית שיכולה לברוא מציאות חדשה 

באמצעות טוש בלבד. מרגש, לא?

בעזרת הציורים הנוירוגרפיים, אנחנו מציירות נתיבים חדשים שהמוח קולט אותם

וככה השינויים מתחילים לקרות...

אני אמשיך לעדכן בהרפתקאות שלי בדרך להיות מורה מוסמכת לנוירוגרפיקה

וכדי להמשיך ולברוא מציאות הרצויה לי, הציור בנושא שפע מה-16.8.22 

כוללים דברים שאני רוצה כבר להגשים כמו, קורס משתמש נוירוגרפיקה, 

סדנאות הנוירו-ארט שלי ממשיכות להתקיים, 

להוציא לפועל רעיון של משתתפת באחת הסדנאות שלי ולהקים מועדון כדי שנוכל לצייר ביחד, 

יוזמה נוספת שבא לי להגשים "בתים מארחים" את הסדנאות שלי... 

יש לי עוד אבל בינתיים, אתמקד בדברים האלה – תודה♥

אם יש לך שאלה בקשר לציורים נוירוגרפיים, אשמח לענות ולהבהיר סוגיות.

בינתיים, אאחל לכל התלמידות והתלמידים שנת לימודים מוצלחת.

תודה והמשך יום נעים🙏

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה