13 ספטמבר 2022

13.9 - יום החשיבה החיובית.

"יש לי יום טוב!" 

ככה התחלתי את היום שלי

ואני רוצה להעביר את הטוב הזה הלאה.

והסיבה?

 היום, 13.9, חל יום החשיבה החיובית וגם יום עוגית המזל.

מגניב, לא?  

היום נתרכז בכל הדברים החיוביים בחיינו.

זו הזדמנות נהדרת להתחיל לתרגל חשיבה חיובית

ולשנות דפוסי חשיבה קיימים.

חשיבה חיובית מרגיעה, מורידה לחץ, מקרבת אנשים

והיא טובה לבריאות הרגשית שלנו שמשפיעה על הבריאות הגופנית שלנו, לא ככה?

מחודש יוני השנה, התחלתי בכל בוקר לומר הצהרות חיוביות בקול רם.

בהתחלה, זה נשמע לי מוזר אבל לאט לאט אני מרגישה

שהם נותנים לי תעוזה, ביטחון והערכה עצמית.

תנסו גם. זה נהדר!

ועכשיו, נראה איזה מסר קיבלתי מעוגית המזל שלי.

"היום, אני בוחרת לראות את הצד החיובי של כל מה שקורה!"

מתאים לי בול, כי תיכף אני לוקחת את האוטו לטיפול 10.000

ואני בהחלט צריכה את המשפט הזה כשחיים המוסכניק יגיש לי את החשבונית...

ועכשיו תורך.💛

איזה חשיבה חיובית תצא מעוגית המזל שלך?

ואיזה חשיבה חיובית תרצי להעביר הלאה?

 שתפי אותי, תודה!🙏

אני מאחלת לנו יום עם שפע אופטימיות.😍💜


מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים
0505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה