15 ספטמבר 2022

15.9 יום הנקודה הבינלאומי

 היום ה-15.9 הוא יום הנקודה הבינלאומי. כן! יש יום כזה...

והוא לא קשור ליאיוי קוסמה.

מציינים אותו ברחבי העולם בזכות הספר "הנקודה" של פיטר ה. ריינולדס.


זהו סיפורה של ילדה, שהרגישה שהיא לא יכולה לצייר.

אבל המורה שלה לאמנות אמרה לה:

"תעשי רק נקודה ותראי לאן זה לוקח אותך."

Just make a mark, and see where it takes you

 

אז היא סימנה על הנייר נקודה קטנה. 

למחרת, הילדה הופתעה למצוא את העבודה שלה עם הנקודה ממוסגרת ועל קיר הכיתה.

הילדה הייתה כל כך גאה בעבודתה שהיא התחילה ליצור רישומים עם סוגים שונים של נקודות.

בסופו של דבר, הילדה הצליחה להעביר את השיעור על ביטחון,

שלמדה מהמורה שלה למישהו אחר.

נקודה עשויה להיות קטנה, עם זאת זו דרך עוצמתית

להראות את האינדיבידואליות והיצירתיות הייחודיים שלך.

מה שהתחיל בנקודה קטנה על פיסת נייר,

הופך לפריצת דרך של בטחון עצמי, אמון ואומץ.

סיפור "הנקודה" מעורר אינספור ילדים ומבוגרים

ומצית מסע של גילוי עצמי והשראה ברחבי העולם.

וזהו בעצם הסיפור שהיווה השראה ליום הנקודות הבינלאומי.

סיפור "הנקודה" נגע בילדה שבי.

הייתי רוצה שתהיה לי מורה כזו, שמעודדת ומאפשרת.

לי היו מורות שהרבו בביקורות שליליות. מוכר לך?

כמו הילדה סיפור "הנקודה",

שמעבירה הלאה לילד, את מה שלמדה ממורתה,

אני מעבירה הלאה אליכן

ומזמינה  אותך "לעשות סימן ותראי לאן זה לוקח אותך."

ו..עכשיו תחתמי!

תהני מסיפור "הנקודה" מאת פיטר ה. ריינולדס

עכשיו תורך,

 היכן הסיפור פוגש אותך?

האם יצרת בעקבותיו? אשמח שתשתפי אותי. תודה!

העבירי הלאה את הפוסט

וביחד נמשיך להעביר הלאה את העוצמה של נקודה אחת.

אל תשכחי לחתום... ולהטביע את חותמך!

תודה ויום נקודה עוצמתי!🙏

מרסיה בריר💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה עם כלים יצירתיים

0505919599

אימון נוירוגרפי
סדנאות זום
החנות שלי 
נוירו עץ - לצייר צמיחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה