20 אוקטובר 2022

never stop dreaming - לעולם אל תפסיקו לחלום


לעולם אל תפסיקו לחלום - never stop dreaming

זה הכיסוי החדש לטלפון שלי☝

וגם המוטו שלי בחיים. מוטו חשוב אך לא מובן מאליו!

זה המוטו של החיים שלי בשנים האחרונות.

נחשפתי ל"שאלה מה החלום שלך" בסביבות שנת 2009.

כבר הייתי נשואה עם ילדים וחשבתי שזה בולשיט (סליחה על המילה)

איך אני יכולה לחלום על מה שאני רוצה כשיש לי כל כך הרבה מחוייבויות??

כן! כזו אני הייתי!

אך, כשהיו שואלים אותי מה החלום שלי, כדי לצאת לידי חובה,

הייתי עונה ש"החלום שלי הוא לצנוח".

זה נשמע הזוי אבל ידעתי שאחרי התשובה שלי לא יהיו יותר שאלות. וצדקתי!

אך בשנת 2009, ביום ההולדת שלי, אזרתי אומץ ונסעתי לצנוח.

החלום שלי מתגשם?

לא סיפרתי לאף אחד מהמשפחה, כי אם אתחרט בדרך, לא ירדו עלי על זה...

אבל, היה זה יום קיצי בחורף וכנראה רציתי להוכיח משהו לעצמי...

התקשרתי למשפחה לפני הצניחה כי הייתי חייבת להודיע להם היכן אני

במקרה אם יקרה לי משהו...

אז, ב18.11.2009 הגשמתי את החלום היחיד שהיה לי וצנחתי.

ובלי קשר להגשמת חלום, זו חוויה מדהימה, אין ספק!

18.11.2009

עם זאת, כשהגעתי הביתה, הבנתי שנשארתי בלי חלום...

ושאני צריכה/רוצה להתחיל לחלום חלומות חדשים...

האמת? נתקפתי בפאניקה קלה...

שמעתי על לוח חזון שזה מעין קולאז' עם תמונות ממגזינים שמבטאים את החלומות שלנו.

הייתי סקפטית... אבל יצרתי את לוח החזון הראשון שלי...

היה לי כיף ליצור אותו כי אני אוהבת לעשות קולאז'ים, אז מה אכפת לי...

התחלתי לשים לב שלאט לאט חלומות ורצונות שהפכו לתמונות ממגזין

והיו מודבקים על לוח החזון שלי, התחילו להתגשם...

וואו! אני שמה לב שמשהו קורה כאן.

התחלתי לחקור אם גם אצל אחרות זה ככה...

וכן, דברים קורים. ואני התחלתי לחלום ולהגשים! מדהים!

הצעד הבא היה להעביר את החוויה הזו הלאה

ולהנחות סדנאות ליצירת לוח חזון.

זה היה מרגש לראות את הנשים מכל הגילאים,

יוצרות את לוח החזון שלהן עם תמונות החלומות והרצונות שלהן.

המון מגזינים הצטברו אצלי בבית,

הסדנאות התרבו וגם מפגשים אישיים ליצירת לוחות חזון יצאו לדרך.

ממש חוויה מרגשת!

לכבוד השנה החדשה שזה עתה החלה,

עשיתי התאמה של הידע שצברתי על יצירת לוחות חזון לציור נוירוגרפי,

שיטת ציור שאני לומדת להיות מורה וקיימתי סדנה "ליצירת חזון כל שתבקשי לו יהיה".

אני חייבת לספר שהסדנה היתה חוויה יצירתית ומרתקת.

ואלה החלומות שלי לשנה החדשה.


מה שרציתי לומר לכן, אף פעם אל תפסיקו לחלום!

זה המוטו של החיים העכשויים שלי

וזה הכיסוי החדש לטלפון שלי.

יש לי מלא חלומות. קטנים וגדולים, גם בגילי...

מדי פעם אני משתפת אתכן בחלומות שלי

כי למדתי שחלומות חייבים לצעוק אותם.

זוכרות את החלום של בתים מארחים את הסדנאות שלי?

דברו איתי אם בא לכן לארח אותי וסדנה שלי אצלכן בבית...

עכשון תורכן!

אשמח שתספרו על חלום אחד שלכן

חלום שאתן רוצות להגשים כבר השנה

ואם תרצו לצייר אותו בשיטת נוירוגרפיקה, דברו איתי

ונוכל להיפגש בכיף בזום או בחיים האמיתיים.

מאחלת לכן שנה מופלאה עם שפע חלומות מתגשמים.

סוף שבוע נעים🙏

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי וצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה