15 אוגוסט 2023

Open your Art!

 


Open your Art!

שנפתח?

אחד הדברים שאני אוהבת לעשות זה ליצור, זה לשרבט, זה לצייר

ובעיקר אוהבת כשהידיים שלי עסוקות ביצירה...

ובצורה אובייקטיבית, היצירות שלי רחוק מלהיות מושלמות. באמת!

אבל, אני נהנית כל כך ליצור

שכבר כמה שנים, השארתי את כל הביקורתיות מחוץ לדלת...

אני יוצרת ונהנית וזה מה שחשוב, לא?

 

כן! אני פתחתי את לבי לאמנות שלי

בזכות נכדתי הבכורה אביגיל, שתמיד החמיאה ליצירות שהכנו ביחד.

בזכותה הבנתי שההנאה ביצירה היא שהחשובה, לא איכות היצירה!

הרבה מאד שנים, לא יצרתי בגלל כל הביקורות השליליות

שהייתי מקבלת ממורות וממורים לאמנות שלי...

בזכותה של אביגיל, חזרתי ליצירה.

חזרתי להנות מהיצירה ללא ביקורתיות.

פשוט ליצור ולהנות!

ואת זה אני מעבירה הלאה בסדנאות הנוירוגרפיקה שאני מנחה.

  "Make Art and Feel Good" .

 

ולא רק אני טוענת את זה...

מחקרים מצאו שעיסוק קבוע בפעילות יצירתית

משפר איכות חיים של האדם ללא קשר לאיכות היצירה.

אז, לכל אלה שאומרות לי שיש להן שתי ידיים שמאליות

נגמרו התירוצים.

אני מזמינה אותך לשחרר את האמונה המגבילה הזו

בכל פעילות יצירתית שתבחרי.

 

יש לזכור שיצירתיות היא כישור שניתן לפתח ולשפר

תוך כדי אימון ותירגול שוב ושוב. תאמיני בזה ובעצמך.

ואם תעצמי עיניים לרגע

ותחשבי על  כל המשימות שאת עושה ביומיום, תביני עד כמה את יצירתית, לא ככה?

כי פעילות יצירתית היא לא רק אמנות, ציור, משחק וכאלה, כפי שנהוג לחשוב ולקטלג.

גם בישול, סידור ארונות, תכנון טיול וכד' הן גם פעילויות יצירתיות.

כך שכל התנסות בפעילויות יצירתיות אפשרית לכל אחת ואחד מאתנו בחיי היומיום.

אז, איך היצירתיות שלך בא לידי ביטוי?

 

"צמיחתה של הנפש" - כך הסופר קורט וונגוט ניסח את החשיבות של פעילות יצירתית עבור האדם. כל התנסות בפעילות יצירתית, גם אם היא קטנה ופרטית, ובכל גיל, היא מאפשרת לנו לגלות מה שבתוכנו ולהצמיח את הנפש.

ובמילים שלי "ליצור, להנות ולצמוח", בדיוק כמו שאני אוהבת.
 אני ממליצה בחום להתחיל להתנסות בפעילויות יצירתיות,
להנות מהן, לאפשר לנפש לצמוח ובעיקר לשמוח!

ואת הביקורתיות נשאיר מחוץ לדלת...

 אז, Open your Art!

אני מזמינה אותך להכיר את הסדנאות הנוירוגרפיות בהנחייתי

המתקיימות החודש בזום.

תודה ולחיי היצירתיות של כולנו!

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה