11 יולי 2023

הראש מלא ברעיונות...

 הראש שלי מלא ברעיונות...

מאז שסיימתי את קורס מורים לנוירוגרפיקה לפני כחודש, הראש שלי מלא ברעיונות...

הם קופצים לי בראש כמו פופקורן לכל הצדדים בלי הפסק...

עד שאני ניגשת לרשום אותם על הנייר,,, חלקם כבר נעלמו מבלי לשוב...

מבאס כי לא תמיד יש לידי ניר ועט...

מוכר לך?


והראש שלי עדיין מלא ברעיונות...

ואותם או את רובם אני רוצה להגשים...

אבל אני צריכה דחיפה קטנה בביטחון שלי...

לשחרר את כפתורי הפחד והחשש להגשים דברים חדשים...

ולברר עם עצמי מה יאפשר לי את הדחיפה הזו?

נכון! יצירה אכן מאפשרת לי את זה!!


אני אוהבת לראות דימוי ויזואלי ולא רק מילים...

אני יוצרת מתוך הכלים היצירתיים שברשותי.

הפעם, היד נשלחה אל עבר היומן הויזואלי...

היומן הויזואלי הוא מקום (מחברת/יומן/ספר ישן וכד'),

שמאפשר לנו ביטוי אישי ויצירתי של הרגשות והמחשבות שלנו.

אפשר לשלב קולאז', צביעה, דודלינג ועוד...

רציתי "לראות ולהרגיש את הראש שלי שמלא ברעיונות...".

מצאתי דימוי שמתאר בול איך אני מרגישה כשרעיונות מתחילים לקפוץ לי בראש...

מדהים, לא?

             


כשסיימתי, חשתי בגוף הקלה...

לקחתי מחברת ורשמתי כמה מן הרעיונות שאני רוצה כבר להגשים.

אני יודעת שהצעד הבא יהיה לבטא את הנושא בצורה נוירוגרפית.

כבר מתרגשת. בטח שאעדכן כאן!


עכשיו תורך. איך את מתמודדת במצבים כאלה?

איך את נותנת ביטוי לרעיונות שלך?

תודה והמשך יום נעים🙏

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה