08 יוני 2023

דגלי הקשת ואנרגית הצבעים

 דגלי הקשת מתנוססים ברוב הערים בישראל לכבוד חודש הגאווה.

גם במחאות ברחבי הארץ, דגלי הקשת מתנוססים בגאווה.

איכילוב, ת"א

דגל הקשת או דגל הגאווה הוא הסמל המאחד של הקהילה הגאה להט"בק,
מאז סוף שנות השבעים, אשר צבעיו מייצגים את מגוון המגדרי של האנושות
וגם אות לסולידריות עם הקהילה הגאה.

הדגל תוכנן על ידי גילברט בייקר בשנת 1978, בהזמנה של הארווי מילק, פוליטיקאי אמריקאי הראשון מחוץ לארון. 

בדגל המקורי היו שמונה פסים צבעוניים וכיום ישנם שישה פסים 
ולכל צבע בדגל יש משמעות שונה:

אדום מסמל חיים, כתום מסמל ריפוי, צהוב מסמל את אור השמש (כולנו חיים מחוץ לארון ובאור השמש), ירוק מייצג את הטבע, כחול מסמל הרמוניה וסגול מסמל רוחניות.

אני מאד אוהבת את האנרגיה של צבעי הקשת.

בשנת הקורונה, הכנתי חוברת במתנה עם 10 פעיליות יצירתיות

שויקטוריה נזרוביץ', פסיכולוגית ומטפלת באמנות ממליצה עליהן לניתוב רגשות ומחשבות.

על פי נסיונה, נצייר קשת בענן ונרחיק מאתנו את הרגשת העצבות.

תנסו ולא צריך שיהיה מדוייק...

בלי ביקורתיות, רק לשחרר ולהרגיש הקלה בלב


גם בנוירוגרפיקה, אנחנו משתמשים באנרגיה של הצבעים במגוון מודולים של השיטה.

אך בציור הנוירוגרפי, נוכל לבחור אם הצבע האדום או הצבע הסגול 
נמצא בחלק החיצוני או הפנימי של הציור. 
זה תלוי בכוונה שאני רוצה לתת לנושא שבחרתי לעבוד עליו.

לדוגמה, בנוירו-מנדלה בתהליך הגשמה של פרוייקט, 
בחרתי לשים את הצבע האדום כלפי חוץ, לקבלת אנרגיה של תשוקה ושל ביצוע הפרוייקט. 


לסיום פוסט צבעוני זה, אני משפחה גאה ואמא גאה לבתי מורן, שהולכת אחרי הלב שלה.

עלינו לאהוב את האדם באשר הוא אדם ללא קשר למגדר, דת או לאום.

אז, אפשרו שצבעי הקשת יכנסו ללבכן.


ואם עדיין לא הכרת את החוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי"
תוכלי להוריד אותה בקישור הזה והחוברת תגיע לתיבת המייל שלך.

https://lp.vp4.me/kn3o


תודה וסוף שבוע נעים🙏

מרסיה בריר ♥
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
https://wa.me/972505919599


4 תגובות:

  1. ואני בת גאה לאמא מיוחדת, תומכת ומעוררת השראה. תודה על הפוסט המרגש, ועל האהבה התומכת שלך תמיד ❤ 🌈

    השבמחק
    תשובות
    1. בתי האהובה, ריגשת אותי. ואת יודעת שאני איתך תמיד. Te amo♥

      מחק
  2. אנונימי29 יוני, 2023

    אני גם אוהבת את צבעי הקשת והחוברת נראית נהדרת

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שאהבת. החוברת בעיקר מועילה. תודה ויום נעים♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה