01 יוני 2023

במה תמלאי את הנוירו-טנא האישי שלך

 לכבוד חג השבועות, הזמנתי אתכן למלא את הטנא האישי שלנו בכל טוב

במסגרת שתי סדנאות "נוירו-טנא" שהנחיתי בזום.

הרעיון לסדנאות הנוירו-טנא נולד אחרי שקראתי את המילים של עדי אביטל-רוזין.

"כל אישה נושאת בגאוה

את טנא פירותיה. אלו שקטפה

ואלו שהניבה בעצמה במהלך חייה".

כן, אני גאה בטנא האישי שלי ובא לי לתת לו ביטוי נוירוגרפי

ואולי גם אחרות תרצנה... 

בסופו של דבר, מלאתי את הנוירו-טנא האישי שלי ארבע פעמים.

כן, כן! ארבעה פעמים!

בטח אתן שואלות למה ציירתי ארבעה פעמים?

ובכן, כשיש לי רעיון לנוירו-סדנה, אני קודם כל מתנסה בעצמי

ובודקת את מידת ההתלהבות שלי...

והפעם זה היה וואו!

וזו היתה הפעם הראשונה שציירתי את הנוירו-טנא שלי.

אז, יצאתי לדרך וקבעתי שני תאריכים לסדנת נוירו-טנא.

לפני כל סדנה, אני מתכוננות וגם מציירת שוב.

וזה כבר שלושה ציורי נוירו-טנא.

כשהכנתי את המצגת לסדנה, שמתי לב שלא צילמתי את שלבי העבודה של הנוירו-טנא.

אז, ציירתי בפעם הרביעית!

הנה הסרטון של שלבי העבודה של הנוירו-טנא האישי שלי.



מעניין לציין שכל פעם שציירתי, קיבלתי נוירו-טנא אחר, שונה.

והסיבה לכך היא שאני השתניתי. אחרי כל ציור של נוירו-ציור, 

אני מקבלת תובנות חדשות

ולמרות שזהו אותו הנושא, התהליך שאני חווה הוא אחר ואפילו עמוק יותר

ולכן, הציורים הנוירגרפיים שמתקבלים הם שונים.

וזה מה מה שאני אוהבת בשיטת הנוירוגרפיקה.

אפשר לצייר את אותו הנושא כמה פעמים שרוצים,

כל פעם משתחררים דברים אחרים

וכל פעם נקבל תוצאה אחרת.

בכל אופן, הנה התוצאות של ציור ארבעת הטנאים האישיים שלי,

שציירתי בהפרש של 10 ימים בלבד.


העיגולים שאתן רואות בציורים הם הפירות שקטפתי, הפירות שהנבתי בעצמי והביכורים שלי.

ישנם ציורים ששיבצתי מילים וישנם כאלה שלא שיבצתי מילים. 

הכל אפשרי! אין נכון או לא נכון.

 יש מה שמרגיש לי נכון עבורי באותו הרגע שאני מציירת.

והמשובים של משתתפות סדנאות הנוירו-טנא היו מאד חיוביות.

זה תמיד משמח אותי להיווכח שהצלחתי להעביר את היופי של שיטת הנוירוגרפיקה.

ואם בא לך לחוות את השיטה בביתך, בנוחיות שלך ובזמן המתאים לך,

ניתן לרכוש את ההדרכה המוקלטת של סדנת הנוירו-טנא 

בהשקעה של 90 ₪ באהבה (בביט ודומיו).

ויש גם את הבונוס השווה שתקבלי – משוב אישי בוואטסאפ לנוירו-טנא שלך.  

לרכישה, דברי איתי  https://wa.me/972505919599

ועוד דבר לפני הסיום, 

האם כבר קיבלת את החוברת במתנה שהכנתי "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי"?

אמנם זה מצריך הרשמה אבל תמיד תוכלי להסיר את עצמך מהרשימה.

זה הקישור לחוברת-במתנה.

https://lp.vp4.me/kn3o


עכשיו תורך... במה תמלאי את הנוירו-טנא האישי שלך?

תודה וסוף שבוע מופלא🙏

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

0505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה