03 דצמבר 2023

סוף שנת 2023

 

השיר של עידית ברק מתאר בדיוק את מה שאני חשה... גם לך?

האם את מאמינה שכמעט סוף שנת 2023?

בואו נקוה ביחד, שהשנה החדשה תהיה טובה יותר.🙏

אבל ,לפני שאני קופצת קדימה ואדבר על השנה החדשה,

אני עושה כמיטב יכולתי להישאר נוכחת וזוכרת שלסוף השנה יש סוג של קסם משלו.

זה הזמן לקחת אחריות ולהתחייב להשלים דברים שהייתי רוצה להשלים לפני סוף השנה.

ועל הדברים החדשים שאנחנו רוצות ליצור, נשאיר לעוד מעט...

בינתיים, אני מודעת לקושי העצום שאנחנו חוות, לעצב הגדול, לאי-ודאות ועוד...😞

עם זאת, כשאני חושבת על זה, אני מתחילה להתרגש ומתמלאת במוטיבציה.

כן! נותר לי כחודש עד לסיום השנה... אז, קדימה לעבודה!

מה עוד ניתן להשיג/להשלים כדי שנסיים את שנת 2023 בהרגשה טובה ולהיות גאות במה שעשינו?

זה לא חייב להיות גדול.

זה לא חייב להיות משהו קשה ומסובך.

זה חייב להיות משהו חשוב רק לך.

זה פשוט חייב להיות משהו שרצית לסיים ועדיין לא הגעת אליו... 

אני בטוחה שאני לא היחידה שיש לה רשימה ארוכה של פרויקטים יצירתיים ויוזמות, שיעורים, יומנים אמנותיים, ציורים, רישומים, כתבי עת, אתרי אינטרנט, ניקיון, ארגון מחדש ועוד כאלה דברים שרק מחכים לנו שניגע בהם. מוכר לך?

מה שזה לא יהיה, יהיה מרגש לראות שאנחנו מתקדמות 

או/ו שנרגיש שאנחנו מסיימות ועושות על המשימה!

לכן החלטתי לשתף ולהזמין אותך לבחור לפחות אחד מהפריטים ברשימה שלך ולסיים אותה או לפחות להתקדם איתה לפני סוף 2023. מה את אומרת?

הפוסט הזה הוא ה-  הראשון שלי! יש!!

סיום המשימות מחזק את הביטחון העצמי שלנו ויש לנו הרגשה טובה.

האם את מוכנה להצטרף אלי ולעשות זאת בדרך שלך?

את מוזמנת לומר 'כן' ולהתחייב!

אם בחרת להצטרף אלי, את יכולה להודיע לי במייל אישי.👍

כי השלב הבא הוא בחירה של המטרה והחלטה מה את מוכנה לסיים ו/או להתקדם.

משהו שהוא בר ביצוע.

משהו שעשוי לתת חוויה של כיף. (מגיע לנו גם בזמנים האלהם)

משהו שנתקעתן עליו ואתן צריכות עידוד נוסף להתקדם...

משהו שכבר קיים אבל עדיין מצריך קצת מיקוד כדי לסיים.

משהו שיגרום לך להיות גאה כשהוא יסתיים סוף סוף.🙏

 

כבר כמה ימים שאני הולכת עם הרשימה שלי "בראש"...

בחרתי את המטרה שלי ואני משתפת כאן.

אני מוציאה לפועל סדנאות נוירוגרפיקה בזום במהלך חופשת חנוכה.

המחשבות האם זה העיתוי הנכון לקיים סדנאות זום ניקרו במוחי כבר הרבה זמן...

לבסו, אמרתי לעצמי שבטח תהיינה כאלה שתרצנה להשתתף ולקחת פסק זמן יצירתי לעצמן...

אז, התיישבתי מול היומן וקבעתי תאריכים של סדנאות הנוירו-ארט והנוירוגרפיקה בחופשת חנוכה.

ביחד נביא שפע של אור.💛

*10.12.2023 - יום א' – סדנת נוירו-עץ- מודול המאפשר להתחבר למשאבים הפנימיים ולהמשיך לצמוח, לפרוח ולקטוף פירות;*

*11.12.2023- יום ב' - סדנת גשם שמאני - מודול המאפשר להתחבר לאנרגית הטבע ולהמטיר גשמי ברכה להנבטת רעיונות וחלומות;*

*12.12.2023 - יום ג' - סדנת נוירו-לוטוס - מודול המאפשר לקבל השראה מפרח הלוטוס היפהפה, שצומח מתוך מים עכורים ואנחנו נוכל לצמוח מתוך קשיים ולבטים.*

14.12.2023 - יום ה' - סדנת סיכום שנה קצת אחרת – מודול המאפשר לך להסתכל אחורה ולהיות גאה בכל יצירותייך ומעשייך ובעיקר לשחרר אשמה ש"לא הספקת..".

הסדנאות מתקיימות בין השעות 11:00-13:00 בבוקר בזום, בנוחיות שלך.

אין צורך בנסיון קודם באמנות. רק סקרנות ו פתוח.

מה להכין: דפי A4, עט, טוש שחור פרמננט, מרקרים צבעוניים, 4-5צבעים (נוירו-עץ וסיכום שנה), עפרונות צבעוניים (נוירו-לוטוס וגשם שמאני).

ההשקעה לסדנה בודדת - 120₪.

סדנה נוספת - 110₪ לסדנה.

ארבע סדנאות - 400₪.

הבונוס - *משוב אישי ליצירתך בוואטסאפ*.

ניתן לרכוש את ההקלטות של הסדנאות, אם לא תצליחי להצטרף אלינו*

התשלום בביט ודומיו.

להרשמה - https://wa.me/972505919599 

ומה איתך? איזו משימה או פרוייקט בחרתן לסיים עד סוף השנה?

בחרת? יופי! עכשיו זה הזמן להכין את התכנית הפעולה עד להשגת מה שאתן רוצות להשיג.

אולי להקדיש 30 דקות בכל יום יעזר לקידום המשימה שלך?

אולי לקבוע מועד לסיום המשימה? בהצלחה👏

קיבלתי מוטיבציה ו בחרתי עוד כמה משימות שאני רוצה לסיים עד סוף השנה.

תאמיני לי שלכתוב אותן כאן ולשתף אותך בהן, מצריך ממני אומץ.

כן! זה מפחיד להתחייב מול אחרים...

אך, מצד השני, זה מגביר בי את האחריות והמוטיבציה להמשיך ולסיים את מהשימות עד סוף השנה.

אז, קדימה!!!

שלוש המשימות הנוספות שבחרתי לסיים עד סוף השנה:

*לסדר את החדר עם דברי היצירה,

*לקבוע תאריך לקורס נוירוגרפיקה פרונטלי ו/או בזום,

*לקבוע מסגרת ותוכן ל*מועדון מציירות נוירוגרפיקה עם מרסיה

עכשיו תורך! אם בא לך לשתף, שלחי לי מייל או שתפי כאן ואני מבטיחה לעודד אותך.

אני מקוה שקיבלת בוסט מוטיבציה לקראת סוף השנה.

מחכה לתשובתך.

מאחלת לכולנו ימים שקטים ובשורות טובות

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה