08 דצמבר 2023

חג חנוכה מואר ומאיר

 אני מברכת אותך בחג חנוכה מואר ומאיר🙏

תקופה קשה ועצובה, אנחנו חווים.
אני מוצאת את עצמי חסרת מנוחה בלי היכולת "לעשות משהו"...
ואז, אני פונה לדבר שעוזר לי להתפקס ולהרגיש נינוחה - היצירה!
אני יוצרת ביומן הויזואלי שלי במיקס מדיה,
אני מציירת נוירוגרפיקה,
אני מסדרת חדר שמשמש לי כמחסן
ואני מבשלת. כן! זו גם יצירה, לא?
כשאני "עושה משהו", אני מרגישה מועילה ועם משמעות. מוכר לך?
לכן, יצרתי לימי חג החנוכה אתגר/מסע יצירתי.
כי אתגרים מעניקים לי מסגרת של עשיה יצירתית
ובאתי להזמין אותך להצטרף אלי. 
אלה הנושאים שבחרתי למסע היצירתי והמאיר בחנוכה 2023
נר 1- 7.12 – נס
נר 2 – 8.12 – סביבון
נר 3 – 9.12 – נרות
נר 4 – 10.12 –מעות חנוכה – סדנת נוירו-עץ שעוסקת במשאבים.
נר 5 – 11.12 – כד שמן – סדנת גשם שמאני שממטיר שפע רעיונות.
נר 6 – 12.12 – חושך – סדנת נוירו-לוטוס שצומח מתוך מים עכורים.
נר 7 – 13.12 – חנוכיה
נר 8 – 14.12 – אור - סדנת סיכום שנה שמאירה על כל העשיה שהיתה בשנה הנוכחית.
נר השַּׁמָּשׁ – 15.12 – הודיה – על כל מהשיש לנו, על כל מה שהיה ועל כל מה שיהיה.

אפשר ליצור בכל מדיה ובכל טכניקה שאת אוהבת.
פשוט ליצור וליהנות. האתגר הוא חינמי, כמובן.
אני משלבת מיקס מדיה ביומן הויזואלי יחד עם היצירות שלי
בעקבות סדנאות הנוירוגרפיקה שאני מנחה בחנוכה בזום.
ישנם גם משפטי השראה שאני אוהבת לשלב ביצירות שלי.
אתמול הדלקנו נר ראשון ויצרתי עם המילה "נס"
בשילוב משפט של פאולו קןאלו
"בהתחשב בדרך בה מתנהל העולם, יום אחד שמח הוא כמעט נס".
וזו יצירתי ומחכה לראות את היצירה שלך.

אלו הסדנאות שאני מנחה בחנוכה 23: 
עדיין אפשר להירשם!
- 10.12.2023יום א' – סדנת נוירו-עץ- זהו מודול המאפשר לנו להתחבר למשאבים הפנימיים ולהמשיך לצמוח, לפרוח ולקטוף פירות;
11.12.2023 -יום ב' -
סדנת גשם שמאני – זהו מודול המאפשר לנו להתחבר לאנרגית הטבע ולהמטיר גשמי ברכה להנבטת רעיונות וחלומות;
-12.12.2023 יום ג' -
סדנת נוירו-לוטוס – זהו מודול המאפשר לנו לקבל השראה מפרח הלוטוס היפהפה, שצומח מתוך מים עכורים ואנחנו נוכל לצמוח מתוך קשיים ולבטים;
14.12.2023-יום ה' -
סדנת סיכום שנה קצת אחרת – זהו מודול המאפשר לנו להסתכל על כל מה שעשינו בשנה החולפת ולהיות גאות בנו. 

כל הסדנאות מתקיימות בין השעות 11:00-13:00 בבוקר בזום.
מה להכין: דפי A4, עט, טוש שחור פרמננט, מרקרים צבעוניים, 4-5צבעים (נוירו-עץ וסיכום שנה), עפרונות צבעוניים (נוירו-לוטוס וגשם שמאני).
ההשקעה לסדנה בודדת - 120₪.
סדנה נוספת - 110₪ לסדנה.
ארבע סדנאות - 400₪.

הבונוס - *משוב אישי ליצירתך בוואטסאפ*.
ניתן לרכוש את ההקלטות של הסדנאות, אם לא תצליחי להצטרף אלינו*
התשלום בביט ודומיו.
להרשמה - https://wa.me/972505919599

מאחלת לכולנו ימים שקטים ובשורות טובות🌹

מרסיה בריר💜
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה