19 דצמבר 2023

לקראת סוף שנת 2023


וואו! איזו תקופה זו...
מלחמה. אֵבֶל. חטופים, חטופות, הלוויות והלב שבור...
והסדנאות שלי מתבטלות...
מצד אחד זה מבאס אותי
אך מצד שני, אני מקבלת בהבנה את הביטולים...
מצד שלישי... זה משאיר אותי ללא מסגרת עשיה ממוקדת
והבלבול והאי-וודאות נכנסים לתמונה
ומצב הרוח בירידה...

חודש דצמבר היה חודש קשוח רגשית.
חודש אחרון לשנת 2023
ויחד עם זאת, היקום שלח לי מייל של אישה,
שהציעה שנכין רשימה של דברים שנרצה להשלים עד סוף השנה.
וואו! אמרתי לעצמי
שהמייל הזה יכול לעזור לסדר לי את הראש...
ישבתי וכתבתי מה בא לי להשלים עד סוף השנה.
אחד מהם נולד די בספונטניות...
ארגנתי אתגר יצירתי לכבוד חג החנוכה, חג האור.
זה עזר לי לחגוג את החג וגם להתמודד עם הסדנאות שהתבטלו.
לכל נר, נושא אחר לביטוי יצירתי:
נס, סביבון, נרות, מעות חנוכה, כד שמן, חושך, חנוכיה, אור והודיה לכבוד נר השַּׁמָּשׁ.
ואלה הן תשעה היצירות שלי:

אתגר יצירתי חנוכה 23


קבעתי גם שלוש משימות נוספות שאני רוצה לסיים עד סוף השנה:
*לסדר את החדר עם דברי היצירה – כבר התחלתי
*לקבוע תאריך לקורס נוירוגרפיקה פרונטלי ו/או בזום – יפתח בפברואר 24 – מוזמנות להירשם.
*לתכנן מסגרת ותוכן למועדון מציירות נוירוגרפיקה עם מרסיה – תכתבי לי אם זה מעניין אותך

סוף השנה מגיע גם אם לא אבצע את המשימות
עם זאת, ארגיש הרבה יותר טוב, אם לפחות אעשה מספר צעדים להתקדם
ולהתחיל את שנת 2024 במוטיבציה גבוהה יותר
למרות המצב מסביב...
ומזכירה לעצמי לנהוג בחמלה גם אם לא אצליח לסיים את כולן.
ואת? האם הכנת רשימה של משימות שאת רוצה לסיים עד סוף השנה?
רוצה לשתף?
תודה ואני מאחלת לנו יום שקט ובשורות טובות🙏

מרסיה בריר💜 🎗
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599
==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה