28 דצמבר 2023

התרגשתי על הבוקר...


לפתוח את המייל ולראות שיש תגובה חדשה בבלוג שלי "החופש להעז ולהגשים".

וואו!!! כמה שזה משמח אותי!

כל כך התרגשתי לקרוא את התגובה שהשאירה לי אנונימית

על הפוסט "ושמחת בחייך♥" אותו כתבתי ב13 באוקטובר 2017.

תגובתה מאד ריגשה אותי.💗

"ושמחת בחייך" הנו פוסט שנכתב אי אז בשמחת תורה שנת 2017

והוא דן בנושא השמחה בחיינו.

כמה רחוקה השמחה מאז שמחת תורה שחווינו השנה...

עם זאת, שימח אותי לדעת שהפוסט הגיע אליה היום והוא עזר לה היום "לצאת מהדאון".

ואני רוצה להודות לה מכל הלב שהיא שיתפה אותי ואותנו בחוויה שלה. לא מובן מאליו!



וכשאת תקראי את הפוסט "ושמחת בחייך", אשמח לקרוא את תגובתך🙏

תודה ושנמשיך למצוא דרכים לשמוח בחיינו גם בתקופות קשות.🙏

מרסיה בריר💜 🎗
מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה