31 דצמבר 2023

שנת 2023 - הסוף

וזו היתה השנה שהיתה... 


שנת 2023, לא היתה ממש טובה לקולקטיב.

וזה משפיע על כל אחת ואחד.

עם זאת, חיינו את חיינו, פעלנו, עבדנו, הצלחנו, כשלנו, נפגשנו, הפגנו, בכינו וגם צחקנו.

בשנה כמו זו, אני ממליצה לעבור על היומן שלנו

ולסכם את כל פועלינו לקבלת תמונה רחבה של כל מה שעשינו.

ועשינו המון!!!

בזכות הסיכום שעשיתי, קיבלתי תמונה שהעלתה בי חיוך וגם הייתי גאה בעצמי.

יצרתי ופעלתי הרבה. למדתי המון. דייקתי את עצמי. שיתפתי את הידע שלי.

זכיתי לפרגונים. יזמנתי. התגברתי על מצבים קשים ועוד ועוד ועוד...

ואיך עשיתי את זה?

לקחתי דף ורשמתי 3 עמודות: הישגים אישיים; הישגים בעסק ומצבים קשים.

פתחתי את היומן והתחלתי לרשום את האירועים שהיו לי בעמודות המתאימות.

נדהמתי להיווכח ששכחתי כל כך הרבה דברים שקרו...

וכמה כיף היה להיזכר בכל מה שעשיתי למרות השנה המאתגרת שחווינו...

ועוד הייתי צריכה להדביק דף נוסף...

לסיום החוייה, יצרתי את הביטוי הגרפי של סיכום השנה שלי בציור נוירוגרפי.

וזו הרשימה שמסכמת את שנת 2023 שלי☝

עכשיו תורך... קחי לך כמה דקות לעצמך, 

הכיני כוס קפה, תה או כוס יין,

קחי דף ועט ואת היומן שלך וערכי את הסיכום של שנת 2023 שלך. בהצלחה!👍

דברי איתי אם תרצי לתת ביטוי נוירוגרפי לסכיום השנה שלך. תודה!🙏

מאחלת לך סיכום שנה מהנה וניפגש בשנה הבאה🙏😊

מרסיה בריר 💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה