21 ינואר 2024

להתבונן בטבע ו...

 ביום חמישי הקרוב, נחגוג את טו' בשבט.

נתבונן בטבע ונתפעל מיופיו.

גם הכלניות כבר פורחות

גם בדרום...


זו הזדמנות להתבונן בטבע וללמוד מהטבע...


אז, למה אצלנו בנות/בני האדם, התהליכים לא פשוטים?

אין לי תשובה...

ואני מודעת שכרגע התקופה היא תקופה קשה מאד...

אני יודעת שלא קל "לחשוב חיובי" בתקופה כזו מאתגרת...

עם זאת, עלינו לעשות את המקסימום לחשוב חיובי.

שנתחיל ונשתול ביחד זרע של חשיבה חיובית לכבוד טו' בשבט ולכבודנו?

הנה חמישה צעדים קלים לחשיבה חיובית:


צעד ראשון: שותלים מחשבה חיובית אחת.

בחירה של מחשבה חיובית אחת: "יש לי בטחון במה שאני עושה!"

איזו חשיבה חיובית את שותלת?

צעד שני: עוקרים את הספקות

אילו הספקות עולים? להיות בתשומת לב ולשחרר אותם...

"האם ימצאו עניין במה שאני עושה? האם התחום הוא מעניין?"

אילו ספקות עולים בך?

צעד שלישי: משקים ומדשנים את המחשבה

בעזרת ידע ומשפטי השראה.

"יש בך הכל!" "מי שלא יכולה להתמודד עם מחמאות, שלא תהיה מהממת"-הילה שלג

צעד רביעי: דוחים בתקיפות הרגלים רעים

זיהית הרגל רע והישן? תעצרי, נשמי ושחררי אותו...

"לדחות את הדחיינות לפרסום קורס משתמש נוירוגרפיקה בהנחייתי".


צעד חמישי: נהנים מהכרה חיובית וקורנת

ואז, הקסם קורה! המחשבה החיובית ששתלתי הופכת להתנהגות טבעית.

הגוף משוחרר ורגוע ואני מתמלאת בשמחה ואופטימיות.

"אני אוהבת את מה שאני עושה ואני טובה בו!"

אני כותבת את זה ומתרגשת.

אני יודעת שעלי לתרגל שוב ושוב את החשיבה החדשה הזו

ולהתרגל להתנהגויות החדשות שהחשיבה החיובית החדשה מביאה איתה

ולכן זה מרגש!

ומה איתך? מתרגלת את החשיבה החיובית ששתלת?

עצם החשיפה לנושא חשיבה חיובית

ושימת הלב שלנו למחשבות שלנו הן נקודת מוצא לקטיף הפירות של חשיבה חיובית.

בהצלחה לנו!🙏


מאחלת לכן טו' בשבט עם שפע של מחשבות חיוביות ובשורות  טובות.

מרסיה בריר 💜 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי ינואר 2024 בזום שעות ערב ובוקר

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",


4 תגובות:

  1. אנונימי22 ינואר, 2024

    תודה. מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. שמחה שאהבת.

      מחק
    2. אנונימי24 ינואר, 2024

      תודה מרסיה העשרת אותי בגירויי החשיבה ששתלת כאן! שיהיו ימים טובים שרה

      מחק
    3. תודה, שרה. שמחה מ אד שאהבת את הפוסט ונתרמת ממני♥

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה