02 פברואר 2024

תודה על החודש שהיה והתרגשות לחודש שמגיע

 חודש ינואר הסתיים ופברואר מתחיל לו עם 29 ימים.

בטח כל אלה שנולדו ב29 לפברואר מאד מתרגשים השנה...

סיימתי את חודש ינואר עם סדנת נויורגרפיקה, 

בה שחררנו רגשות שליליים עקב הצפה רגשית.

זהו תהליך עוצמתי שבסופו אנחנו מרגישות רגיעה והרחבת מודעות.

 

הסדנה היתה מוצלחת ומשמעותית לפי המשובים שקיבלתי מהמשתתפות.

וזה הביטוי הגרפי של הרגשות השליליים שלי...


התרגשתי מאד להתחיל את מפגשי הנוירו-הכרת תודה.

המפגשים האלה מתקיימים ביום חמישי האחרון של אותו חודש

והמפגש הבא יתקיים ב29.2.24. יאיי!!!

אם תרצי להצטרף אלינו למפגש הבא– דברי איתי. תודה!

וזה הנוירו-הכרת התודה שלי. הציור לאורך לכבוד חג לאילנות.

יש הקלטה שניתנת לרכישה (50₪)


והנה הגיע חודש פברואר ואיתו אתגר הקולאז' הבינלאומי והחינמי פברולאז'.

בכל יום נושא אחר לקולאז' ואפשר לשתף את היצירות באשתאג  #februllage2024 באינטגרם ובפייסבוק.

וזו הקולאז' שלי למילה בועות


ואלה המילים לפברולאז 2024. מוזמנות להצטרף


ואם בא לך לשתף בקבוצת הוואטסאפ שלי "השראה ליצירה"

זה הקישור לקבוצה . תודה!
https://chat.whatsapp.com/Lmn5ufzfdTtI3EVoFiQB6I

בקרוב, אפרסם תאריכים חדשים לסדנאות הנוירוגרפיקה בהנחייתי.

אם יש לך בקשה מסויימת, אנא כתבי לי וננסה לתאם.

בינתיים אאחל לכולנו סוף שבוע נעים וחמים🙏

מרסיה בריר 💜 

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים
0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה תאריכי ינואר 2024 בזום שעות ערב ובוקר

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי",


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה