27 יוני 2024

להטעין את מאגרי הנפש

הפייסבוק העלה זכרון מלפני 8 שנים...

"להטעין את מאגרי הנפש", תזכורת חשובה לימים קשים שאנחנו עוברות...

 

בספר "דרך האמן" של ג'וליה קמרון,

"זמן אמן" הוא הזמן האיכותי עם עצמי להטעין את מאגרי הנפש.

בימים קשים כאל וכבר תקופה כל כך ארוכה,

מגיע לנו פסק זמן להטעין את מאגרי הנפש שלנו.

זה לא לוקסוס אלא ממש הכרחי לחוסן הנפשי שלנו.

האם את יוצרת לעצמך זמן איכות? פסקי זמן אישיים?


מה עוזר לי "להטעין את מאגרי הנפש שלי" בזמנים כאלה ובכלל...

אני מציירת ומנחה סדנאות נוירוגרפיקה, 
נפגשת עם המשפחה ועם חברות,
 שוחה ועושה התעמלות במים ומגוון התעמלויות, 
צועדת, ממשיכה להעשיר את ארגז הכלים שלי ועוד...
 

גם כשאני מנחה סדנת נוירוגרפיקה, אני מטעינה את מאגרי הנפש שלי,

כמו שקרה היום בסדנת נוירו-הכרת-תודה בנושא דברים חדשים.


ודרך נוספת שעוזרת לי להטעין מאגרי נפש, היא לשרבט - Doodeling.

אני אוהבת לשרבט. זה מרגיע אותי ברמות.

לכן, התחלתי להכין סרטוני הדרכה "לשרבט עם מרסיה - שרבוט קשוב".

אפשר לצפות בסרטוני ההדרכה בפינה "פסק זמן יצירתי" בבלוג שלי

או בערוץ יוטיוב שלי. מזמינה אותך להירשם לבלוג ו/או ליוטיוב. תודה🙏

 

ועכשיו תורך.

שתפי אותי איך את מטעינה את מאגרי הנפש שלך.

תודה ובשורות טובות 🙏

אשמח לראות לייק בסרטונים כך אדע שקפצת לבקר אותי...

מרסיה בריר  💜

מנחה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים

 0505919599

===> סדנאות נוירוגרפיקה עם מרסיה

==> לחוברת במתנה "10 פעילויות יצירתיות לשינוי חיובי"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה