13 ינואר 2011

מה את לומדת? תגידי שוב? קינ-סי-ו-לו-גיה !

 מה את לומדת? תגידי שוב? קינ-סי-ו-לו-גיה !
אלה הן מקצת התגובות שקיבלתי כשסיפרתי למשפחתי ולחבריי שהתחלתי ללמוד קינסיולוגיה חינוכית. הם הסתכלו עלי וראיתי במבטם את סימני השאלה והדאגה...
אז, איך הגעתי לזה!?
לפני מספר שנים, פגשתי מטפלת מקסימה ונעימה, שהצליחה לקדם ילדים בעלי קשיים מרובים בשיטה שלא הרבה אנשים שמעו עליה. התוצאות בשטח היו מדהימות ומהירות...  התנסיתי בעצמי בשיטה  ו...נשביתי בקסמי הקינסיולוגיה...הפשטות של השיטה, האתגר בתרגילים ובעיקר, השינוי בתחושה...וואו! התחלתי לשים לב לעצמי! דברים חדשים וטובים התחילו לקרות לי...
 מאז לימודי הקינסיולוגיה, ...אני מאוהבת! היום, אני גאה להיות מדריכה מוסמכת בקינסיולוגיה חינוכית ותרגילי מוח –BrainGym®, מפיצה בשמחה את השיטה, מטפלת בה ומספרת עליה לכל מי שמוכן לשמוע.
התועלות שבשיטה
זוכרים שהלכנו לבתיה"ס בגלל ההפסקות? זוכרים כמה קשה היה לנו לשבת בלי לזוז ולהקשיב למורים? פירוש המילה קינסיולוגיה הוא תורת הגוף בתנועה. ד"ר פול דניסון, מפתח השיטה, טוען ש"התנועה היא שער ללמידה" והגוף, ולא רק המוח, משתתף באופן פעיל בכל תהליכי הלמידה, שהופכים לחוויתיים ומהנים יותר.
 איך?
הכנסת תנועה חדשה ומפתיעה לגוף תיצור רשתות עצביות חדשות במוח.
באמצעות תרגילים תנועתיים עדינים שנקראים "תרגילי מוח–
BrainGym®", נוכל לשפר  את "הדיאלוג" בין שתי אונות המוח ואת האינטגרציה בין המוח לגוף. כל תרגיל והאתגר שלו.
רוצים להתנסות ?
נסו להפתיע את מוחכם ואת גופכם עם צחצוח שיניים ביד הלא דומיננטית במשך שבוע.
מבטיחה לכם צחוקים על הבוקר...ומצב רוח טוב בהמשך היום! תועלת נהדרת, נכון?
אני יכולה לספר לכם שהפעם הראשונה שציחצחתי את שיניי ביד הלא-דומיננטית שלי מצאתי את עצמי מסובבת את הראש ימינה ושמאלה. כן, כן, במקום היד עם המברשת...
אשמח לקרוא , בתיבת התגובות כאן למטה, את הסיפורים שלכם "כשציחצתי את שיניי ביד הלא-דומיננטית בפעם הראשונה..."
מרסיה בריר
"מרכז 2B4U"
marciabarir@gmail.com

3 תגובות:

  1. אני בטוחה שהרבה אנשים יחוו אושר בזכותך.
    יישר כוח ובהצלחה!!!

    השבמחק
  2. תודה לאיחולים, מורתי היקרה!
    האהבה שלי לקינסיולוגיה חינוכית - היא הרבה בזכותך:)

    השבמחק
  3. מרסייה המקסימה!!לא יודעת אם קשור או לא לקניסיולוגיה..את אדם נעים ,מלא אנרגיות חיוביות,הסרטון אופטימי ומרגש.בהצלחה!!!

    השבמחק

תודה על תגובתך.
מרסיה