30 יולי 2011

אומאז'/מחווה למבחן המראָה של מרסיה

המבחן המראָה של מרסיה הופיע לראשונה מעל דפי הבלוג שלי לפני חמישה חודשים. למעשה, אני מחשיבה רשומה זו כפורצת דרך עבורי. ברשומה זו, הצלחתי להתמיד חודש שלם בכתיבה בבלוג. יש!! רשומה זו קיבלה הרבה תגובות מעל דפי הבלוג והיו עוד כמה תגובות מאד מרגשות שנכתבו ישירות למייל הפרטי שלי. התרגשתי כשהבנתי שהקוראים שלי נהנים מהקריאה של הבלוג שלי ואף מתנסים במבחן המראָה של מרסיה. זו היתה הפעם הראשונה ששיתפתי אתכם בקשיים שחוויתי בזמן שהכנסתי לחיי את מבחן המראָה. עבורי, השיתוף הזה היה צעד אמיץ. התגובות שקיבלתי בבלוג וגם במייל הפרטי, חזקו את ידיי ואת נפשי. אני מודה לכל אלה שהגיבו.
 לאור התגובות המרגשות שלכם, כיניתי את התרגיל הזה בשם "המבחן המראָה של מרסיה" והכנסתי אותו כאחד הקריטריונים להצלחה ב"חלום שלי לשנת 2011". 
חמישה חודשים אחרי, אני עוצרת לשים לב ולבחינה מחודשת של "המבחן המראָה של מרסיה".  בחרתי לקחת אותו איתי להמשך מסעי. הוא עוצמתי ותמיד אפשר להיבחן במועד ב', ג' ואפילו מועד ד'... כפרס על התמדה "במבחן המראָה של מרסיה", הכנתי לעצמי מתנה שתזכיר לי את הצלחתי במבחן, גם כשאני צמודה למחשבי...

מדליק, לא?
כדי להודות לכם על הפרגונים הרבים שאני מקבלת מכם ובמסגרת החגיגות של הבלוג שלי, אני רוצה להעניק לכם מתנה מכל הלב - סרטון מרגש עם כל נבחני המבחן המראָה של מרסיה". באווירת הימים האלה, כשגל אחווה שוטף את הארץ, אני בטוחה שיחד נוכל ליצור אומאז' למבחן המראָה של מרסיה.

להצלחת המשימה, אבקש מכם לשלוח אלי בדוא"ל, תמונה ומשפט שאתם אוהבים. המטרה היא לאסוף כמה שיותר תמונות ולהפיק סרטון מרגש עם מוסיקה מדליקה ומשפטים שאתם אוהבים. כל אלה ישולבו בסרטון "המבחן המראָה של מרסיה", כך שנוכל לצפות בו כל הזמן.

לקוראיי החדשים, אני מזמינה אתכם לקרוא את הרשומה "מבחן המראָה של מרסיה" ואשמח לקרוא את תגובותיכם. בהצלחה:)
לאלה שעוד לא התחילו להיבחן – אף פעם לא מאוחר להתחיל...בהצלחה:)

מחכה לתמונותיכם ולהתראות ברשומה הבאה,

מרסיה

תגובה 1:

  1. אשמח לקרוא את הרשומה, טרם קראתי אותה. נשמע מאוד מעניין!

    השבמחק

תודה על תגובתך.
מרסיה