11 דצמבר 2012

"האור שלנו" בתאריך ה-12.12.12

שימו לב לתאריך -  איזה יופי של תאריך. 
שתי חברות טובות שלי ואנוכי נפגשות לצהרים כי נעים וכיף לנו ביחד.
בגלל התאריך המיוחד ולכבוד חג החנוכה,
מתחשק לי להפתיע אותן וגם אתם תזכו בהפתעה.

אני מאד אוהבת קלפים. יש להם אנרגיה מיוחדת ותמיד הם מצליחים להפתיע אותנו ולהראות לנו זווית אחרת של הנושא.
והפעם נאיר את נושא "האור שלנו", כי הרי אנחנו חוגגים את חג החנוכה...

לקחתי את חפיסת קלפי Points of you , התרכזתי בנושא "האור שלנו" עבורנו, עבור כל קהילת המנויים שלי ושאלתי שלוש שאלות. 
עבור כל שאלה - הוצאתי קלף. סה"כ: 3 קלפים, והנה הצילום שלהם==>

1. איזה אור קיים בתוכנו וכבר מאיר את חיינו? המילה – ערנות, התמונה: אבטיח עם גרעינים והמקום של הגרעינים
2. איזה אור קיים בנו וכרגע הוא רדום? המילה: יצירתיות, התמונה: ילדה קופצת חבל.
3. איזה אור אנחנו מבקשים לזמן לחיינו? המילה: חופש, התמונה: ילדה שמחה במתקן בלונה פארק.
אני בודקת עם עצמי ועם "האור שלי". מעניין אותי לגלות דברים חדשים...
 
בדקו עם עצמכם, האם הקלפים האלה מאירים באור אחר את ה"אור שלך"? שימו לב לשאלות ולתשובות (המילים והתמונות) היכן הן פוגשות אותך, את "האור שלך"?

מי שמעוניין לקבל את "האור האישי" – כתבו אלי ל-marciabarir@gmail.com      ובשמחה אשלח לתיבת המייל שלכם את השאלות ואת הקלפים עבור "האור האישי" שלכם.

מאחלת המשך חג מואר!
להתראות ברשומה הבאה
♥מרסיה

2 תגובות:

  1. מקסים!!! מאוד התחברתי לקלף החופש הזה - הוא נותן השראה ועודה טוב על הלב.. תודה לך מרסיה. נשיקות ממני

    השבמחק
    תשובות
    1. סיבל היקרה!
      זה מתאים לנו לזמן קצת חופש שעושה לנו טוב על הלב.
      תודה ומפרגנת לך חיבוק חם♥
      מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה