20 דצמבר 2012

21.12.12–החופש להעז!האם היום הוא היום האחרון של האנושות?

בתקופה האחרונה, אנחנו מוצפים בספקולציות מה יקרה לאנושות אחרי ה- 21.12.2012 . 
כל העולם  מביע את דעתו...
מה איתי? מה איתנו? מה איתכם?
החלטתי גם אני להביע את דעתי (החופש להעז! לא?), 
ובעיקר לשתף אתכם בתובנה אישית ותעוזה חדשה שלי.
למעשה, אני טוענת שהכל עניין של פרשנות...האם סוף העולם מגיע או לא!? 
אבל אתמול, ניסיתי להספיק כמה שיותר... Just in case!!!
אחד הדברים שהיה לי חשוב לעשות היה לכתוב לכם פוסט, קהילת המנויים היקרה שלי, ולאחל לכם יום נעים ומעניין. 
התחלתי בחיפוש אחר תמונה, מאוסף התמונות הפרטי שלי, שמביעה את מחשבותיי ואת תחושותיי לגבי התאריך המיוחד הזה.
זו תמונה שצילמתי בבלגיה ובחרתי בה, לייצג את התקוה שלי שיש לי בליבי.
אין לי ספק שנמשיך להתקיים!
 אני מאמינה גם, שאנחנו נמצאים בתהליך המוני של יצירת שינוי בתודעה האנושית. 
נושא הקהילות מתרחב ונעשה חשוב. כל אדם פרטי מתחבר לקהילה ש"מדברת" אל ליבו. אם אלה קבוצות נטוורקינג, קהילות חברתיות למיניהן, ועוד...לאחרונה, התחברתי לקהילת תטה הילינג של ניצה יניב ואני פורחת שם. אני מרגישה אינטראקציה חיובית, שייכות, תורמת ונתרמת, מכירה אנשים מדהימים ובקירבם אני מרגישה "נורמלית" "כמו כולם". 
וזו התובנה שלי לגבי התאריך ה-21.12.2012: סוף העולם לא מגיע (בכל אופן לא מחר...) אלא אנחנו נמצאים בתהליך של שינוי תדר בתודעה האנושית אצל כל אחד ואחת. נוח יותר לעבור תהליכי שינוי בצוותא, נסו למצוא לעצמכם קהילה (וירטואלית או פיזית), שאתם מרגישים בטוחים להיות אתם עצמכם, ללא מסיכות... כמובן, שאני מזמינה אתכם להרגיש אצלי בטוחים ומוגני ולהיות אתם עצמכם.

מחר, מיליוני אנשים בעולם נהיה מחוברים עם כוונה משותפת וכוונה זו כבר תיצור מציאות. מעניין, לא?
כמובן שכל אחד מאיתנו נחווה את היום בדרכו.
 פשוט נבקש לשחרר הכל ונסמוך כי השינוי כבר קורה...

גם אני עברתי שינוי בתודעה בשנים האחרונות. אני גאה בעצמי ועם החופש להעז שלי
כן, כל פעם שאני כותבת לכם פוסט, אני חושפת את עצמי ואני מתרגשת מחדש... כל פעם אני מעיזה עוד קצת... ואני יכולה לגלות לכם שזה בסדר ובטוח ומזמינה אתכם לנסות ולהעז!
והפעם אני מעיזה להפוך את סרטון הוידאו שלי: " איך לשחרר מתח מהגב התחתון-תרגילי מוח עם מרסיה בריר " מסרטון פרטי לסרטון ציבורי (למרות המבוכה, שאני בטוחה שתרמה לכאבי הגב שלי...). אין לי מה להסתיר או להפסיד (סוף העולם, כבר אמרנו?). 
אני מודה לכל המעודדות שפרגנו לי על הסרטון. עכשיו כווולם יהנו (?) ממנו.

*



לפני שניפרד, איך ביליתם את היום  21.12.2012 שלכם? 
יש לכם תובנות לגבי היום? אשמח לקרוא אותן.

להשתמע בפוסטים הבאים עם שידרוג תודעתי, אחרי סוף העולם
ובברכת החופש להעז!
ביי
♥מרסיה

2 תגובות:

  1. מרסיה יקרה,

    לדעתי התמונה שהבאת קשורה מאד ל"סוף העולם".
    באם היתה לך כוונה, או אם קיבלת מהיקום מסר סמוי,
    נראה לי שזה לא היה במקרה.

    הקשת היתה הסימןלברית בין אלוהים לנוח לאחר המבול.
    גדלתי וחונכתי בקיבוץ דתי ולכן אני גם זוכרת את הברכות שברכנו על הברק,הרעם והקשת.
    הברכה לקשת היא כזאת :"ברוך אתה.....זוכר הברית ונאמן בבריתו וקיים במאמרו"
    הברכה מבוססת על הברית שכרת אלוהים עם נוח לאחר המבול
    כפי שנאמר בספר בראשית:".... וְהָיְתָה הַקֶּשֶׁת בֶּעָנָן וּרְאִיתִיהָ לִזְכֹּר בְּרִית עוֹלָם בֵּין אֱלֹהִים וּבֵין כָּל נֶפֶשׁ חַיָּה בְּכָל בָּשָׂר אֲשֶׁר עַל הָאָרֶץ: וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים אֶל נֹחַ זֹאת אוֹת הַבְּרִית אֲשֶׁר הֲקִמֹתִי בֵּינִי וּבֵין כָּל בָּשָׂר אֲשֶׁר עַל הָאָרֶץ"

    ואני מביאה ציטוט מויקישיבה-אנציקלופדיה למושגי יהדות
    כדי להסביר את הענין :"פירוש הברכה: זוכר הברית - כשרואה את הרשעים רוצה להחריב את עולמו, ורואה הקשת וזוכר הברית שנשבע שלא יביא עוד מבול, ונמנע. ואין לומר שצריך הקב"ה זכירה שהרי אין שכחה לפניו, אלא על ידי הקשת מראה לעולם שרבו רשעי ישראל ואלמלא השבועה היה מחריבו. נאמן בבריתו - שלא יבטל את בריתו אע"פ שרבו הרשעים. וקיים במאמרו - שאפילו לא כרת ברית כיון שאמר יקיים מאמרו (ספר אבודרהם ברכת הראייה, השבח וההודאה)."

    וזה כל כך מתקשר לתאריך הזה שמנבאים שהעולם יבוא לקיצו. אך אולי כמו אחרי מבול,תהיה איזו התחלה חדשה,שינוי תודעתי כמו שכתבת.

    מברכת את כולנו בעולם טוב יותר

    דניאלה


    השבמחק
    תשובות
    1. דניאלה היקרה!
      אני מודה לך על שהקדשת מזמנך לכתוב תגובה מפורטת ומרגשת.
      מסכימה איתך שבחירת התמונה לא היתה מקרית...
      אני מודה שהוספת מהידע שלך ומאפשרת לי ולשאר הקוראים, להוסיף עוד פן לתאריך הכה מדובר - 21.12.12.
      ברשותך, אפרסם את תגובתך בעמוד הפייסבוק שלי כדי שחבריי שם יהנו מדבריך.
      מצטרפת לברכות שלך לעולם טוב יותר.
      תודה וסוף שבוע שלו
      ♥מרסיה

      מחק

תודה על תגובתך.
מרסיה