08 ינואר 2013

ואלה הם עשרת הפוסטים הכי נצפים לשנת 2012 - תודה לכם!


שנת 2013 החלה וזהו הפוסט הראשון שאני כותבת בשנה זו.

לחגיגת השנה השלישית לכתיבת הבלוג שלי, הכנתי רשימה של עשרת הפוסטים הכי נצפים  בשנת 2012. 
הכל בזכותכם, שהקדשתם מזמנכם לקרוא את הפוסטים ואף להגיב. תודה לכם, מנויים יקרים!
הנה רשימת עשרת הגדולים, נכון להיום:

במקום הראשון, הפוסט עם הכי הרבה צפיות, סה"כ 415 , עוסק באוכל, כמובן!!!

איך להכין עוגת"מורן"-עוגת שוקולד ללא ביצים אך עם הרבה אומץ!
במקום השני עם 201 צפיות: הרגל – ידיד או אויב? Habits
 
במקום השלישי עם 134 צפיות "האור שלנו"  בתאריך ה-12.12.12
 
במקום הרביעי עם 133 צפיות:  טיפים להפגת מתחים בקלות

במקום החמישי עם 129 צפיות: פעילות קצת אחרת – זמן איכות עם הילדים
במקום השביעי עם 121 צפיות: חגים ללא מתח? יש דבר כזה...
 



אלה הם עשרת הגדולים של החופש להעז! 

האם יש איזה פוסט שאהבתם במיוחד ולא דורג בין עשרת הגדולים? אשמח לדעת...

הזמינו חברים להירשם ולהישאר מעודכנים כי אני מכינה לכם הרבה הפתעות.
אמרו לי ששנת 2013 זו שנה של אמת ואוטנטיות... 
ככה אני מרגישה! כל הזמן אני יותר מדייקת ואוטנטית. 
אני מרוויחה וגם אתם יוצאים נשכרים...

מאחלת לכם המשך שבוע חמים ונעים
כי בחוץ סוער וגשום...


להתראות ברשימה הבאה

♥מרסיה

חפשו אותי בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה