13 פברואר 2013

האם יש בך אהבה?

שאלה לי אליך, האם יש בך אהבה?
נכון שאלה טריקית??
 
למען האמת, באתי לאחל לך "יום אהבה שמח"
ולספר לך שאני יוצאת לשלושה ימי קורס תטה הילינג מתקדמים
עם ניצה יניב מניצת הלב ברעות.
 

אז מהו סוד הקסם של התטא הילינג?


תטה הילינג מאפשרת התחברות לחוזק הפנימי שלנו, וזה כבר הרבה, לא?
זהו כלי ריפוי מדהים המאפשר לאתר את השורש של כאב או כל רגש אחר ופשוט לשחרר במהירות ובקלות.

באופן אישי, שיטת תטא הילינג מאפשרת לי לפגוש את העולם ללא פחד ומתוך שמחה ואהבה.
אמרתי אהבה, לא?
זה מרגיש לי שאפשרי לי לחיות חיים מלאים ובשפע.
זה מרגיש לי שממש מגיע לי לקבל את כל הטוב שהיקום מציע.
אני יוצרת חיים מלאים ובאהבה כי מגיע לי!
אמרתי אהבה, לא?
אני מאחלת לכן יום אהבה שמח
מלא בשמחה ואהבה פנימה והחוצה לסביבתכן.

אז, אם החלטתן, שבא לכן "כזה"
התקשרנה אלי ויהיה לכן "כזה" בדיוק!

חיבוק ויום אהבה שמח!
♥מרסיה
050-5919599
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה