21 נובמבר 2014

שבוע יום ההולדת שלי

השבוע חגגתי יום הולדת. כן, גדלתי בשנה, תודה!
וגיליתי מקור בלתי רגיל לאנרגיות חדשות...תיכף תגלו מהו!

שבוע יום ההולדת שלי התחיל, כשהמצבר של האוטו שלי שבק חיים והייתי צריכה להחליפו...
שמתי לב שלא התעצבנתי או כעסתי אלא הרגשתי שהגוף שלי נינוח והמחשבות רגועות.
התקשרתי לשירותי דרך וחיכיתי שיבואו והכל בשלווה. גם כששילמתי עבור המצבר החדש!
ממש תדר חדש! שמחתי מאד, כי שמתי לב שהגבתי אחרת לסיטואציה...
כמה סמליות - מצבר החדש לאוטו שלי!
ואני מרגישה שגם אני קיבלתי אנרגיות חדשות.
זהו! אני מוכנה לקראת השנה החדשה שלי!

אני רוצה...
אחד הדברים המשמעותיים שקרו לי השנה, היתה ההבנה שאני יכולה לרצות!
אני יכולה לחלום חלומות רק שלי ועבור עצמי!
והבנתי שאני יכולה לומר אותם בקול...  בלי להתבייש, בלי שיפוטיות ועם הרבה כנות!
מהמם, לא?
כתבתי על זה בעבר, שאחרי הצניחה החופשית שהענקתי לעצמי ביום הולדתי בשנת 2009, הרגשתי שהחלומות שלי נגמרו...
קיבלתי מכם שפע עצות ובעיקר עידוד להתחיל לחלום חלומות חדשים. תודה לכל אלה שהגיבו.
הבנתי שאני יכולה לחלום חלומות חדשים...
אני רוצה לדייק – אני רוצה לחלום חלומות חדשים.
 וכך עשיתי! וגם התחלתי...

החלומות החדשים שלי...
הכנתי מחברת חגיגית והתחלתי לחלום...
בעצם, התחלתי לרצות. ובקול רם!
אחד החלומות שרציתי להגשים היה לקבל חיבוק אוהב ותומך מהמשפחה שלי בברזיל.
והוא התגשם!!!
נסעתי לברזיל לשלושה שבועות להיות עם המשפחה שלי ולקבל חום, אהבה ותמיכה.
שם "חגגתי" שנה של הפרידה שלנו. שם, הרגשתי בטוח, אולי בגלל המרחק...
למרות שיש לי כאן חברות מהממות שתמכו בי במהלך כל השנה שחלפה. והן עדיין חברות שלי...

אני רוצה...

פתאם, המחסום נפרץ ואני מתחילה לרצות.
רצונות קטנים ורצונות גדולים.
רצונות עסקיים ורצונות אישיים.
כל מיני רצונות... מגוון של רצונות...

הודייה על הרצונות שלי
כבר כמה זמן, אני מודה על כל מה שיש לי. זהו השפע שלי!
הוספתי עוד הודיה -  על הרצונות שלי! אני מזמנת עוד שפע לחיי!
בלי פחד, בלי שיפוטיות, אני אומרת בקול "אני רוצה...!"
אני מעזה לרצות חלומות חדשים ומגשימה אותם.
ואתם?

מאחלת לכם סוף שבוע מופלא,
אני נוסעת לחגוג עם בנות כיתתי בקיבוץ ברור-חיל!
ביי, מרסיה


נ.ב.: זו לא היתה הצעה להחליף מצבר כדי לקבל אנרגיות חדשות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה