02 ינואר 2015

לא עשיתי סיכום לשנת 2014.

שחררתי אותה מליבי, מגופי ומנשמתי...

יחד עם זאת, היתה זו שנה שופעת למידה והכרות עצמית, 
צמיחה אישית, כאב והכרת תודה על מה שיש לי.
כן! אני גאה בעצמי על הדרך שעשיתי ומרגיש לי נכון להסתכל קדימה....


אז, שלום לך שנת 2014
ברוכה הבאה שנת 2015!!!

שנת 2015, הם עבורי 365 ימי אושר, הכרת תודה, ובריאות.
סליחה, 364 ימים, כי אני כותבת את הפוסט הזה בערב יום הראשון לשנת 2015 ועד שתקראו אותו כבר יעברו עוד כמה ימים מתחילת שנת 2015...

היום, יום חמישי, היה היום הראשון בשנת 2015.
אצלי, הוא התנהל בצורה נפלאה עם שפע סממנים לדברים טובים שיבואו בהמשך.
אני מקוה ובטוחה שגם אצלכם!

בחגיגת ראש השנה שלנו, בספטמבר 2014, ביקשתי שזו תהיה שנת הפריחה שלי.

ביקשתי גם, שזה יהיה בקלות, בלי כאב...
מאז, אני זורעת זרעים, מדשנת ומשקה...
והכל בסבלנות ובאהבה.


היום, ביומו הראשון של השנה החדשה, שנת 2015, הרגשתי שדייקתי בבחירה שלי.

יחד עם זאת, זו הזדמנות מצויינת להמשיך ולדייק את הבקשה, להרחיב ו/או לשנות.
הכל בקלות, באהבה ובהכרת תודה.

אני רוצה להודות לכם, שאתם ממשיכים איתי ומלווים אותי.
תודה מקרב לב,
מאחלת לך שנת פריחה משלך

♥מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה