18 דצמבר 2014

נר רביעי של חנוכה – האור שבנו!

אני מאד אוהבת את חג החנוכה.
זהו חג שופע אור ושמחה. כמו שאני אוהבת!

השנה, במסגרת חגיגת פוסט ה-100 בבלוג שלי, רציתי להעניק לכם מתנה.
"האור האישי" -  זהו דף שהכנתי ובו שלוש שאלות:
1. איזה אור קיים בתוכנו וכבר מאיר את חיינו?
2. איזה אור קיים בנו וכרגע הוא רדום?
3. איזה אור אנחנו מבקשים לזמן לחיינו?
את התשובות לשאלות אלה, אני מקבלת מקלפים של Points of you.
אני מאד אוהבת קלפים ואת האנרגיות שלהם.
קלף ובו תמונה ומילה מאפשר הרחבה של זוויות ראיה לכל שאלה.
יחד עם זאת, אם זה לא מוצא חן בעיניי, אני תמיד יכולה להחליף את הקלפים... נכון?

לכבוד חגיגת ה-100, שאלתי על "האור של הבלוג שלי", כי האור האישי שלי משתקף באורו של הבלוג שלי:

ואלה הקלפים שנשלפו...
1. איזה אור קיים בתוכנו וכבר מאיר את חיינו?
המילה – ייעוד , התמונה: פרח צהוב פורח

2. איזה אור קיים בנו וכרגע הוא רדום?
המילה: למידה , התמונה: רגל קטנה בסנדלים גדולות והפוכות

3. איזה אור אנחנו מבקשים לזמן לחיינו?
המילה:אוטנטיות, התמונה: תמונת ילדות זהות ולא אוטנטיות

מהי הפרשנות של בעלת הבלוג?
היא מרגישה שבאמצעות כתיבת בלוג, היא מגשימה חלק מהיעוד שלה והבלוג בפריחה.
הלמידה קיימת בבלוג אך היא רדומה...צריכים להעיר אותה (את הלמידה או/ו את בעלת הבלוג??)
הבלוג ממשיך לחפש את האוטנטיות שלו ולהבליט את ייחודיותו.

מה דעתכם? בעלת הבלוג תשמח לשמוע אותה...תודה!

לכבוד חג האור ולכבוד חגיגת הפוסט ה-100 בבלוג שלי,
אני רוצה לתת לכם מתנה האור האישי שלכם!
אתם מוזמנים לכתוב לי למייל: marciabarir@gmail.com
ובשמחה אשלח לכם את "האור האישי שלכם"!
תקבלו קובץ עם תשובות הקלפים לשלושת השאלות הנ"ל ישירות למייל שלכם (פרטיות מלאה)ץ

מחכה למיילים שלכם,
שבת של שלום
וחג מלא אור ושמחה

♥מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה