14 מאי 2015

תתנערו ותשחררו מתח בקלות– תרגיל קצת אחר...

הי, מה נשמע?

רציתי לשתף אותך שאתמול, בפעם הראשונה בחיי, הגשתי לבד (עסקית ואישית) לרואת החשבון שלי,
את כל החומר עבור דוח מס הכנסה שנת 2014. יאי...
הייתי מאד לחוצה עד ששמעתי מפיה שהכל בסדר ולא חסר דבר. 
וואו! כמה שהתרגשתי... 

יש! עשיתי וי על עוד משימה "אני יכולה"!
כמה שהתדר החדש שלי משמח אותי! 
"אני יכולה ובקלות"! תודה!

כאות הוקרה, הזמנתי אותה ואת הנשים המקסימות שעובדות שם להגיע למפגש שלי ב28.5 לשחרור מתח בקלות.

איך מתח משפיע על הגוף שלנו
התפתחה שיחה מעניינת ואחת הנשים שאלה אותי 
"איך יודעים שאנחנו במתח?" 
"ואם התרגילים האלה באמת עוזרים?"

שאלתי אותה "מתי היא מרגישה שהיא במתח ואיך היא מרגישה את זה?"
כי כל אחד ואחת מרגיש/ה וחש/ה מתח ולחץ בצורה ובעוצמה שונה.
לרוב, אנחנו מרגישים במתח שנצבר בגוף רק כשאנחנו כבר חשים את הכאב. 
עלינו לעשות הכל כדי לא להגיע למצב של כאב
ומומלץ להעשיר את ארגז הכלים שלנו במגוון שיטות וכלים לשחרור מתח.

היא ענתה ש"ביומיום, היא בלחץ לסיים את עבודתה בזמן כדי לא לאחר לגן של הילדה."
מי לא מכירה את זה?

למעשה, זה אחד מגורמי מתח רבים שנצברים בגוף שלנו במהלך היום ואנחנו אפילו לא שמים לב.
הדוגמה שלה יכולה להיחשב כ"מתח חיובי", העוזר לערנות ומאפשר לנו להתקדם בחיים 
או כגורם מתח שלילי, היוצר כאב ותגובה שמזיקה לתפקוד שלנו.

עניתי לה ש"התרגילים שאני מלמדת במפגשים שלי, הם תרגילים פיזיים והם עוזרים לשחרר את המתח שנאגר בגוף כך שחשים הקלה מיידית."

זו היתה הזדמנות להדגים תרגיל "קצת אחר" לשחרור מתח בקלות, אותו אני מאד אוהבת.

תרגיל "קצת אחר" לשחרור מתח בקלות
תרגיל אותו אני אוהבת לבצע כשאני מרגישה מאד מתוחה הוא להתנער. כן, להתנער!
איך מתנערים? זו אותה התנועה שכלב עושה כשהוא רטוב 
או שבעלי חיים עושים בטבע כשהסכנה חולפת. 
 וכך גם אנחנו יכולות לשחרר את כל המתח שנצבר בגופנו...

כשאני מרגישה מתוחה, אני מתנערת ונושמת. נושמת ומתנערת (כן, זה מצחיק...)
אחרי תנועת הניעור, אני עוצמת את עיניי, חשה את הרוגע המתפשט לאורך הגוף שלי
ומודה על התחושה הנפלאה הזו.

זו תנועה כיפית. כדאי לנסות! זה משחרר מתח, מרגיע ומחדש אנרגיות.

וזה מה שעשיתי כשיצאתי מהמשרד של רואת החשבון שלי.
התנערתי ושחררתי מגופי את כל המתח שצברתי בגופי עד ששמעתי אותה אומרת שהכל בסדר.

משם הלכתי לפרגן לעצמי (מגיע לי, לא?) 
וקניתי מלא הפתעות לנכדה האהובה שלי ולנכדים של החברות שלי.

היום, פרגנתי לכם את הפוסט הזה עם סרטון מקסים בו יש הדרכה איך להתנער ולשחרר מתח בקלות.
אני מאמצת אותו לשגרת היום שלי.

מאחלת לכם סוף שבוע רגוע עם שפע ניעורים.
אשמח אם נתראה במפגש אצלי ב28.5
מרסיה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה