31 דצמבר 2018

Bye Bye 2018


31.12.2018

יום אחרון של שנת 2018.

כתבתי בדף האישי שלי בפייסבוק וביקשתי רעיונות יצירתיים לסיכום השנה.

חברה שהיא קרובת משפחה כתבה לי "בדקי כמה סמ' גדלת..."

צחקתי מההצעה שלה... 
אבל עניתי לה בשיא הרצינות: "נמכתי בסמ'
אבל ברוח, השמיים אינם הגבול... "

ואכן ככה הרגשתי במהלך שנת 2018!
הרוח שבי צמחה והגיעה לגבהים אין סופיים.

שנת 2018 הוציאה אותי לגמרי מאיזור הנוחות.
אם יש דבר כזה "איזור הנוחות" בחיים האלה...
ואני מודה לשנת 2018 על כך.

אני מודה לה על כל התנסות והתנסות שחוויתי.
ובמיוחד, אני מודה לעצמי, שעמדתי בכל התנסות והתנסות.
לא בדיוק עמדתי ... אבל זה הביטוי, לא?

ביום האחרון של שנת 2018, אני לוקחת טוש זהב,
וצובעת בזהב, את כל הסדקים, השברים, הכאבים, הפגמים והצלקות ששנת 2018 השאירה בי, בגופי, בנפשי וברוחי.
ואני בהודייה.

אין לי צורך לסכם את שנת 2018.
היא במילא תסתיים היום ב23:59...

היא תיזכר לי, כשנה שלמרות כל החוויות שחוויתי ושהתרחשו סביבי,
הצלחתי להדגיש את הטוב ולהעצים אותו.
זה נתן לי ולסובבים אותי כוח ועוצמה.

איך עשיתי את זה?
אני חושבת שזו היתה החלטה לא מודעת.
אולי זכרתי תקופות קשות מהעבר
ופשוט רציתי משהו אחר...

לא רציתי לסבול ולכאוב.
רציתי שליטה אבל במובן החיובי.

רציתי לכאוב אבל לא להרגיש מסכנה ומתוסכלת...
רציתי לחוות חוסר אונים אבל לא להרגיש חוסר מסוגלות...

ידעתי שיש בי את היכולות ואת העוצמה לעבור את זה אחרת.
וכך היה!

למרות כל חוסר הוודאות והכאב שלי  ושל הסובבים אותי,
הרגשתי שיש בי את העוצמה לתמוך בי ובאחרים.

ביקשתי עזרה והפעלתי קשרים.
חברות תמכו ועזרו. תודה לכן על כך♥.

למען האמת, אפשר להגיד שצעקתי את המצוקה שהרגשתי
והיקום שמע, תמך ושלח את האנשים הנכונים ברגעים הנכונים.

בזכות כל אלה, אני מדגישה את הטוב בצבע זהב.
כל הצלקות, הסדקים והשברים, אני מייפה בצבע זהב,
כי הם ממשיכים איתי בחיי לשנת 2019.
מסע אל עצמי
ואני מודה על כל מה שיש לי.

את התמונה הזו, פרסמתי בפוסט בפברואר השנה 
וביקשתי שתתנו לתמונה כותרת. 
התמונה הזו מאד מרגשת אותי.
אני בחרתי לתת את הכותרת הבאה "מסע אל עצמי".


לקראת שנת 2019, אני מדגישה את הסדקים בזהב
ומכנה את התמונה "אני והסדקים שלי בזהב".
אני והסדקים שלי בזהב





אני מזמינה אותך להדגיש את הסדקים שבך בצבע זהב,
להדגיש ולהעצים את הטוב
ולהתחיל את שנת 2019 באנרגיות חיוביות להמשך הדרך.

אני רוצה להודות לכל אחת ואחד, על זמנכן-ם ב2018
ואני אשמח שניפגש כאן שוב ב2019.

בהערכה גדולה
מרסיה
נב: רוצות גם להדגיש ולהעצים את הטוב? תתקשרו ונקבע פגישה אישית.
נב1: צביעת סדקים בצבע זהב - אמנות הקינטסוגי היפנית. ניתן לקרוא כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה