26 יוני 2019

"הקיטנה הדיגיטלית שלי", המיזם שלי יוצא לדרך - מוזמנות להירשם :)

 אני שמחה לספר לך את כל הפרטים על המיזם שלי
 "הקיטנה הדיגיטלית שלי  ליצירת שעת יצירה משותפת עם ילדות וילדים בימי החופש הגדול"
ולציין שההרשמה כבר החלה.

הקיטנה מיועדת למשפחות עם ילדות וילדים בגילאי הגן ובית הספר היסודי. 
משפחות שרוצות ליצור שעת יצירה וליהנות ביחד בחופש הגדול, בזמן ובמקום המתאים להן.

כן! החופש הגדול שוב מגיע...
  •  אם את חוששת מימים ארוכים עם הילדים בבית ללא מעש בימי החופש הגדול;
  • אם שוב  את מבטיחה לעצמך להגביל שעות מסך לילדים וזה לא קורה... 
  • ולסבתא לא פנויה לעשות בייביסיטר כדי שתוכלי לנשום?
  • אם תמיד חלמת ליצור סביבה עשירה ויצירתית, שתגרום לכם זמן איכות ביחד אבל במציאות זה לא קרה כי לא היה לך זמן להתארגן... מוכר לך?
אני מציעה לך קיטנה דיגיטלית, 
שתעזור לך לתכנן ולארגן שעת יצירה משותפת עם ילדות וילדים
אולי גם להזמין חברות וחברים
אולי גם עם הסבתות והסבים
כדי ליצור ולהנות ביחד בימי החופש הגדול
ולהפוך את המפגש המשפחתי לחגיגה אמיתית!
מה דעתך?

* להרשמה ולתשלום באמצעות אתר הפייפאל המאובטח:
יש ללחוץ על הלחצן, תודה!

* הקיטנה הדיגיטלית שלי כוללת  

 10 סרטוני הדרכה של יצירות מגוונות, 
ליצור ולהנות ביחד עם הילדים והילדות בימי החופש הגדול.

5 סרטוני הדרכה של יצירות מגוונות בחודש יולי יגיעו לתיבת המייל שלך פעם בשבוע

ו5 סרטוני הדרכה של יצירות מגוונות נוספות בחודש אוגוסט יגיעו לתיבת המייל שלך פעם בשבוע.

סה"כ 10 סרטוני הדרכה של יצירות מגוונות יגיעו לתיבת המייל שלך 

פעם בשבוע בימי החופש הגדול.

בנוסף לסרטוני ההדרכה תקבלי

* צ'קליסט לתכנון היצירה - ניתן להדפסה;
* דגמי היצירות להדפסה;

*מייל נוסף עם רעיונות ליצירה;

**להרשמה ולתשלום לקייטנה הדיגיטלית שלי, 

נא להתקשר אלי 050-5919599

או לעבור לתשלום מאובטח באמצעות אתר הפייפאל.
**
יש לך הזדמנות ליצור ולהנות בחופש הגדול אחרת, 

בהשקעה של 200  בלבד. 

סה"כ 20  לסרטון הדרכה של יצירה.

כפי שהבטחתי, מחיר חברתי.

יש ללחוץ על לחצן כאן להרשמה ולתשלום
**
ניתן לשלם באפליקצית ביט או בהעברה בנקאית. 

תתקשרי אלי לטלפון:050-5919599 ונסדיר את צורת התשלום הנוחה לך.
אם יש לך התלבטויות, תתקשרי אלי ונדבר.

רוצה להכיר אותי מעט יותר?

הקליקי כאן, ותוכלי לצפות בסרטון ההדרכה בו אני מדגימה 
את השימוש של הצ'קליסט לתכנון שעת יצירה משותפת עם ילדות וילדים.

נא להקליק כאן להדפסת הדגם של הנחש הספירלה.

נא להקליק כאן - להדפסת הצ'קליסט לתכנון שעת יצירה משותפת עם ילדות וילדים.


כמה התרגשתי לקבל את התמונות האלה...

תלמידים מכינים סלסלות בחג השבועות, לפי סרטון ההדרכה שלי.

איזה כיף! תודה לחברה יקרה שלי שהיא המורה לאמנות שלהם

ןאם פספסת את הסרטון – הנה הקישור אליו

מחכה בהתרגשות לקבלת את הטלפון שלך 
להרשמה לקיטנה הדיגיטלית שלי ליצירת שעת יצירה משותפת עם ילדות וילדים. 

תתקשרי עכשיו – 0505-5919599 או במייל חוזר ואחזור אליך בהקדם 
או באמצעות הפייפאל באתר המאובטח.
*
* תודה ונתראה בקייטנה הדיגיטלית שלי J

מרסיה
ליצור ולהנות ביחד עם ילדות וילדים

ערןץ היוטיוב "יצירה בהנאה"
************************************
שמי מרסיה בריר, נעים להכיר! 
אביגיל ומתן הם הנכדים המתוקים שלי ואנחנו מאד אוהבים ליצור ולהנות ביחד. גם כשהילדים שלי היו קטנים, יצרנו ביחד ונהנינו.
זה כל כך כיף שהחלטתי לשתף כדי שכולם יצרו ויהנו ביחד עם ילדים וילדות.
במקצועי, הייתי מורה לאמנויות, מדע וטכנולוגיה בבתי"ס יסודיים בתל אביב ומדריכת מורים בתחום היצירתי, היזמי והפדגוגי.
אני שמחה ומודה לך שהצטרפת אלי למיזם שלי "לקיטנה הדיגיטלת שלי - ליצור ולהנות ביחד עם ילדים וילדות בימי החופש הגדול 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה