14 יוני 2019

אין לך זמן? קבלי במתנה צ'קליסט לתכנון שעת יצירה משותפת עם ילדים וילדות

החופש הגדול מתקרב, ועלינו להתארגן לקראתו.
כשהיו לי ילדים קטנים,אני זוכרת את הקושי בהתארגנות 
לקראת ימי החופש הגדול.
אני זוכרת את המשפט "אין לי זמן..." 
"
איך אני אעשה את כל זה?" ועוד משפטים כאלה...
גם היום כשאני סבתא, אני ממשיכה לשמוע את ה"אין לי זמן"...

ולכןהכנתי לך במתנה
צ'קליסט לתכנון ולהתארגנות
לשעת יצירה משותפת עם ילדים וילדות,
כדי שתוכלי ליצור ולהנות עם הילדים והילדות.
 










לקבלת המתנה, כל מה שעליך לעשות 

הוא להיכנס כאן לקישור

בתחתית הדף,  תוכלי לרשום את שמך
ואת כתובת המייל שלך
ובאותו המקום, תקבלי הודעה תודה על הרשמתך
וקישור לקבלת המתנה.

את הצ'קליסט, תוכלי להוריד למחשב האישי שלך
ולהדפיס כל פעם שתתכנני שעת יצירה משותפת עם ילדים וילדות.

במקרה ולא הצלחת להוריד את המתנה,
אנא פני אלי במייל חוזר
ואשלח לך את המתנה המגיעה לך. תודה!


בהצלחה ובהנאה
מרסיה בריר
ליצור ולהנות ביחד עם ילדים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה