05 יוני 2019

יצירה כדרך לשחרור מתחים Make Art and Feel Good


אחד הדברים שאני אוהבת לעשות זה ליצור, לשרבט, לצייר
 והעיקר שהידיים תהיינה עסוקות.
כמו שאומרים
  "Make Art and Feel Good" .
!זו דרך נהדרת לשחרור מתחים

כמה כיף זה היה לגלות, 
שהנכדה הבכורה שלי, אביגיל שמה,
גם אוהבת ליצור, לשרבט, לצייר בדיוק כמוני... (היום היא אוהבת להכין ולשחק עם סליים ולזה, אני פחות מתחברת... חחח)

אז, בכל יום סבתוש שלי,
התחלתי להביא לה-לנו יצירה חדשה
כדי שיהיה לנו משהו יחודי, שרק אנחנו עושות ביחד.
איזה כיף זה ליצור ולהנות ביחד.

במשך השנים, האהבה המשותפת שלנו התרחבה
ונולד לנו ערוץ יוטיוב "יצירה בהנאה".
יש שם שפע של סרטוני הדרכה של יצירות,
שהורים וילדים יכולים ליצור ולהנות ביחד.
כמובן, שגם סבתות, סבאים, מורים
ובעצם כל אחד ואחת שאוהב/ת ליצור ולהנות עם ילדים.

כיון שכל כך כיף לנו ליצור ביחד,
שהחלטתי לשתף את כל הכיף הזה בכל מדיה אפשרית.
אז, בנוסף לסרטוני ההדרכה בשיתוף נכדתי אביגיל,
התחלתי ללמוד בקורס רציני איך להפיק מוצרים דיגיטלים בצורה מקצועית,
(סיפרתי על הקורס הזה בעבר),



ובפורים השנה, נולדה חוברת יצירה דיגיטלית ראשונה שלי
שכללה 5 יצירות לפורים עם הדרכות מפורטות, שכלל קובץ להדפסה.

היכנסו לקישור, אם תרצו לקבל את החוברת למייל שלכן.

קיבלתי הרבה תגובות חמות וזה דרבן אותי להמשיך הלאה.

בפסח, הכנתי פוסט עם 4 רעיונות ליצירה עם ילדים

וביחד עם נכדתי אביגיל,

צילמנו סרטון "איך להכין מחזיקי מפיות עם ילדים לשולחן החג"

תגובות חמות המשיכו לזרום
וגם חופשת חג השבועות מתקרב...

וזהו הזמן המתאים ביותר ליצור ולהנות ביחד עם הילדים.

אז, הכנתי סרטון הדרכה מיוחד לחג

רק פרסמתי אותו, וכבר התחילו לזרום תגובות חמות.
ממש אושר! תודה!
ואני ממשיכה לשתף באהבה רבה.
כך שיש לנו טנא לחג השבועות
 וגם נשמור על איכות הסביבה בפלנטה שלנו.

ונא לא לשכוח!
יצירה היא דרך מדהימה לשחרור מתחים.
התחילו להכין את הטנא שלכן.
תיצרו, תהנו ואל תשכחו לצלם ולשתף אותי.
אני אוהבת לפרגן ואשמח לפרסם את היצירות שלכן.

ועוד משהו לפני סיום...
האם שמתן לב שחודש יוני החל?
ושהחופש הגדול מתקרב?
נכון! עלינו להתארגן ולהכין מלאי של אהבה
וסבלנות לחופש הגדול דגם 2019


יש לנו חודש ימים להתכונן ולהתארגן
לקראת ימי החופש הגדול.
אלה הם חודשיים שהילדים-ות/נכדים-ות בבית.
עלינו לחשוב בצורה יצירתית כדי להנות מהימים האלה.
כסבתא, אני מתחילה לחשוב מה הנכדים שלי אוהבים לעשות
וכאמא, אני חושבת איך אוכל להקל על ילדיי בימי החופש הגדול...

אני כבר התחלתי לתכנן ולהתכונן.
וגם מכינה לכן הפתעות יצירתיות ומגניבות.
ממש בקרוב, אשתף אתכן ביוזמה שלי...
זהירות, ספוילר...  זו תהיה קיטנת יצירה דיגיטלית של מרסיה.
תירשמו ותעקבו...ממש בקרוב!!!

אני מברכת כל אחת ואחד ביצירה בהנאה.
ממני באהבה
מרסיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה