21 פברואר 2020

איך המשפט "פחד זה לאמיצים" עזר לי השבוע



חונכתי ש"לא יפה להשוויץ" וזה התאים לאופי הביישני שלי.

הייתי מורה ומדריכת מורים ותמיד פרגנתי את ההצלחות של המודרכות שלי.
ציינתי שאלה הן ההצלחות שלהן ושתפקידי הוא להיות מאחורי הקלעים, לתמוך, לעודד, למצוא פתרונות לעוד הצלחות וכד'. 
וכך זה היה, תמיד הייתי מאחורי הקלעים.

הערכים האלה מלווים אותי כל חיי, לטוב או לרע. 
והם איתי גם כבעלת עסק עצמאי.
נכון שאפשר לקרוא להם גם אמונות מגבילות... (אבל זה יהיה בפוסט אחר...)

עכשיו, הפרדוקס...
אם לא אשתף מה כותבים לי,
 איך תדעו מה אומרות המשתתפות על הסדנאות שלי?

אני תמיד שמחה לקבל פרגון וחוות דעת חיוביות. 
עדויות של משתתפות בסדנאות היא אחד הדברים החשובים להצלחה של עסק עצמאי.

אבל, הרי כבר שיתפתי אתכן בחוות דעת חיובית אחת 

מה? אני שוב אכתוב דברים טובים עלי? 
הרי, זה לא יפה להשוויץ...

נשמתי עמוק... אזרתי אומץ...
ואני משתפת אתכן בחוות דעת חיובית נוספת.

כי, אם אני לא אשתף במה שכותבים לי, איך תדעו?

זה קרה בזכות המשפט "פחד זה לאמיצים" , ששמעתי השבוע.  
זה הדהד בי...

כנראה, זה העיתוי המדוייק, זה מה שהייתי צריכה לשמוע כדי לאזור אומץ
ולפרסם את הפוסט הזה עם חוות הדעת החיובית הנוספת על הסדנאות שלי.
💖ותודה לשני פרץ-קריב שאמרה את המשפט הזה.💖

הפחד שלי לא להשוויץ הפך לאומץ לפרסם מה כותבים לי.

ועם האומץ הזה, אני מזמינה אתכן 
לסדנה נוספת "לצייר נוירו-עץ, לצייר צמיחה"
שתתקיים ברמת אביב, ת"א 
ב20.3.2020, יום ו' הקרוב 9:30-12:00.

בואנה לקבל בהירות בנושא שמעסיק אתכן...


תתקשרו לשריין את מקומכן
אשמח לפגוש אתכן
מרסיה
050-5919599
 https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה