12 יולי 2020

שינויים - נא להכיר האני המחודשת!

אנחנו חווים כרגע תקופה מיוחדת, תקופה בה שינויים הם השגרה החדשה.
עלינו להתאים את עצמנו לשגרה החדשה 
ואנחנו עדים שגם עסקים מחפשים את הדרך המתאימה להם.

גם העסק שלי עובר שינוי. בתקוה שהשינוי חיובי... 
על השינויים בעסק שלי אני משתפת אותך כאן.

ישנם כאלה, שאנחנו מכרים ותיקים ויודעים לא מעט עלי 
וישנם כאלה שהכרנו רק עכשיו...

אז, לכבוד השינויים שמתרחשים בנו ומסביבנו, בחרתי לכתוב פוסט הכרות מחודשת.
אז, נא להכיר האני המחודשת ;)

הי, נעים להכיר, אני מרסיה, ואני מנחה נשים לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים.

אספר לך מעט על עצמי ועל הדרך שלי ואשמח להכיר גם  אותך קצת יותר.

התחלתי את הקריירה שלי כמורה למלאכה ואמנויות 
וכשפרשתי ממשרד החינוך, שימשתי כמדריכת מורים וכמדריכת תקשוב.
במהלך השנים, התחום של היצירה נדחק הצידה ונרדם... כי לא היה לי זמן... מוכר לך?

עד שנולדה נכדתי אביגיל. 
כדי שיהיה לנו כיף ביחד, התחלתי להביא כל מני עבודות יצירה.
היו אלה מפגשים כיפיים ומרגשים. נכדה וסבתא נהנות ביחד באמצעות עבודות יצירה. 
בשלב מסויים, פתחנו ערוץ יוטיוב "יצירה בהנאה".
שם תוכלו לצפות בשפע סרטוני הדרכה של עבודות יצירה המתאימות לגילאים שונים.
מוזמנים להתרשם ולהירשם. 
המפגשים שלנו עם יצירה משותפת, הציתו בי את האהבה הישנה ליצור. 
וזה מה שעשיתי – חזרתי ליצור!

שמתי לב כשאני יוצרת, אני מתמלאת בחדוה
 ובעיקר, אני מרגישה נינוחה יותר ורגועה, 
דבר שעזר לי להתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים. 

כשאנשים התחילו להתעניין ביצירות שאני עושה, 
החלטתי לשלב פעילויות יצירתיות בסדנאות שלי.
למשל: 
שילבתי שרבוטים בסדנאות לשחרור מתח בשיטת תרגילי מוח והקינסיולוגיה החינוכית; 
שרבוטים - שחרור מתח עם מרסיה
הוספתי קולאז' ביצירה של לוחות חזון;
יצירה של לוח חזון עם מרסיה
התוספות החדשות לעסק שלי הן:

התנסות באימון נוירוגרפי עם מרסיה

והציורים הנוירוגפיים, שהם שילוב של כלים אימוניים ויצירתיים.

ציורים נוירוגרפיים עם מרסיה

 אני מתלהבת מהשילוב של כלים יצירתיים וכלים אימוניים.
אין צורך בנסיון קודם באמנות וההתנסות נעדרת שיפוטיות. 
יש ניתוב מחשבות ורגשות לשינוי חיובי ולצמיחה אישית.

יצירה בהנאה ולהדגיש את הטוב הם דרך החיים שלי בשנים האחרונות.

https://lp.vp4.me/kn3oבזכות הסיבות האלה, הכנתי לך במתנה, 
חוברת הכוללת "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי" והיא בחינם לגמרי.

לקבלת המתנה, עליך להיכנס לקישור, 
להירשם והחוברת במתנה תגיע למייל שלך.


עכשיו תורך. 
ספרי לי איזה תחום יצירתי את אוהבת/עוסקת/ יוצרת.
 או אולי אחד הדברים שכתץבתי בפוסט שלי מהדהד בך...
אני כבר סקרנית להכיר אותך.

תודה על שיתוף הפעולה.

מאחלת לך ימיים יצירתיים

מרסיה
מנחה נשים לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים.

 הקישור לקבלת המתנה
****************************************** להזמנת סדנאות או מפגשים אישיים
נא ליצור קשר איתי ==> https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה