13 יולי 2020

שינויים - נא להכיר את מרסיה המחודשת והמתחדשת!



הי, נעים להכיר, אני מרסיה המחודשת. 😉

מאז, שנולדה אביגיל נכדתי
התחברתי מחדש לחדוות היצירה שלי.

שמתי לב גם כשאני יוצרת, אני מרוכזת בכאן ועכשיו
ובעיקר אני מרגישה נינוחה ורגועה יותר. 
נושמת טוב יותר וחושבת טוב יותר...

התחלתי לשלב יצירה בסדנאות לשחרור מתח שאני מנחה להעשרה ולגיוון ארגז הכלים של משתתפות הסדנאות, להתמודדות טובה יותר עם אתגרי החיים.

הרעיון שאני יכולה לשחרר מחשבה או רגש או נושא מטריד בצורה גרפית ובלי הרבה דיבורים, ממש הלהיב אותי.
זה מתאים לכל גיל, אין צורך בנסיון קודם ואין שיפוטיות!
ולפעמים, זה כל מה שאנחנו צריכות כדי שדברים יתבהרו, לא ככה?

וזה התחום בו אני מתחדשת - הנחיה לשינוי חיובי ולצמיחה אישית עם כלים יצירתיים.

באמצעות ביטוי גרפי, נוכל לנתב בקלות מחשבות ורגשות לשינוי חיובי ולצמיחה אישית.
ממש לצייר צמיחה.

אז, נא להכיר💓
==> התנסות באימון נוירוגרפי , ביטוי גרפי של רגש או מחשבה, שמאפשר שיחרור וקבלת בהירות.


==> ציורים נוירוגפיים - נוירו-עץ, גשם שמאני ונוירולוטוס מאפשרים לנו לצייר צמיחה.


אהבה שלי ליצירה היא מילדות.


במרוצת השנים, העיסוק ביצירה נדחק הצידה, "כי לא היה לי זמן", מוכר לך?

בעברי הרחוק, הייתי מורה למלאכה ואמנויות (כן, היה פעם מקצוע כזה...),
וכשפרשתי ממשרד החינוך, כבר שימשתי כמדריכת מורים וכמדריכת תיקשוב (כן, כן, הדרכת מחשבים).

ואז, לפני כתשע שנים, הגיחה לעולמי אביגיל המתוקה 
והציתה בי מחדש את אש היצירה.

וכדי לחגוג את מרסיה המתחדשת, 
הכנתי לך חוברת-מתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי"

תכירי 10 פעילויות יצירתיות,
שתעזורנה לנתב רגש/מחשבה/תחושה לשינוי חיובי.

אלה הן המלצותיה של ויקרטוריה נזרביץ, פסיכולוגית ומטפלת באמנות. 
הסברים נוספים, תוכלי לקורא בחוברת במתנה "10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי".

לקבלת המתנה, היכנסי לקישור, 

הירשמי והחוברת במתנה תגיע למייל שלך.

עכשיו תורך. 
ספרי לי איזה תחום יצירתי את אוהבת /עוסקת/ יוצרת.
 או אולי אחד הדברים בפוסט שלי הדהד בך...
אני כבר סקרנית להכיר אותך.

תודה על שיתוף הפעולה.
מאחלת לך ימים יצירתיים ובריאות

מרסיה💗
מנחה נשים לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים. 

==> הקישור לקבלת המתנה
****************************************** 
להזמנת סדנאות או מפגשים אישיים
נא ליצור קשר איתי ==> https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה