19 יולי 2020

וואו! איזו התרגשות!

64 נשים כבר נרשמו 
לקבלת החוברת במתנה שהכנתי-
 10"דרכים יצירתיות לשינוי חיובי".
זה משמח אותי מאד

ומה יש בחוברת?
כל מה שאני אוהבת ומאמינה: 
שילוב של פעילות יצירתית ושחרור רגשי.
והתוצאה – צמיחה אישית!

בחרתי 10 המלצות של ויקטוריה נזרביץ', שהיא פסיכולוגית ומטפלת באמנות, ועיצבתי חוברת במתנה.

רוצה דוגמה לפעילות יצירתית שמשחררת מצב רגשי?
בבקשה!
הנה משוב שקיבלתי מאחת הנשים, שכבר משתמשת בחוברת במתנה  10"דרכים יצירתיות לשינוי חיובי".

רוצה גם?
כנסי לקישור, הירשמי והחוברת בדרך למייל שלך.

אני מאמינה גדולה שפעילות יצירתית תורמת לבריאות הנפשית שלנו.
גם אם "יש לנו ידיים שמאלות". כן, כן, אני רוצה לשבור את המיתוס הזה...
למען האמת, אני לא אמנית דגולה עם זאת אני אוהבת ונהנית ליצור.
זה עוזר לי להיפטר משיפוטיות, מטפח את היצירתיות שלי,
אני מרגישה מרוכזת יותר, רגועה יותר ושפע של הנאה.

בואי, תהני גם את מהיתרונות של פעילויות יצירתיות.

אני מחכה כבר לשמוע מה דעתך על החוברת ולראות את יצירותיך.

תודה ולהתראות בהמשך
מרסיה
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים

==> הקישור לקבלת המתנה
****************************************** 
להזמנת סדנאות או מפגשים אישיים
נא ליצור קשר איתי ==> https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה