22 יולי 2020

שאלו אותי מה הסיבה שיצרתי את החוברת במתנה 10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי?

וזו הסיבה העיקרית!

התגובה שקיבלתי מחברתי היא הסיבה העיקרית,
שיצרתי לנו את החוברת במתנה 10 דרכים יצירתיות לשינוי חיובי.
אם עוד לא קיבלת אותה, כנסי לקישור, 
הירשמי והחוברת תגיע למייל שלך, חינם לגמרי.

רגשות ואמנות הם נושאים שקרובים לליבי...
אני מכירה הרבה אנשים שמרגישים כמוני ונהנים ליצור.
עם זאת, אני שומעת הרבה את המשפט 
"
יש לי שתי ידיים שמאליות" ו"אני לא יודעות לצייר... "
מוכר לך?

וכל פעם מחדש, אני אומרת שכולנו יצירתיות וכולנו יכולות ליצור ולהנות.
הרי כולנו נולדנו יצירתיים.
תנסו להיזכר את המחמאות שקיבלתן מההורים, כשהבאתן יצירה הביתה...
או את המשפט "איזה יופי של יצירה",
כשאחד הילדים שלך הגיע הביתה עם יצירה שהכין בגן או בביה"ס...
זוכרת?

אבל, עם הזמן, התחלנו לשמוע פחות מחמאות ויותר ביקורות...
ואנחנו לקחנו צעד אחורה...
למה להתנסות ולהנות, אם זה מה שנשמע מהסביבה...
וואו! וכל מה ששמענו בילדות... נשאר בנו. כמה חבל...

אני מבקשת להחזיר לך את האהבה ליצירה ללא שיפוטיות.
בדיוק כפי שקרה לי גם...

אני מאמינה שפעילות יצירתית משפרת את איכות חיינו.
לא צריך "ידיים טובות" או נסיון באמנות או "כישורים מיוחדים".

כל מה שעלינו לעשות, זה להשאיר את השיפוטיות בצד,
לקחת דף ועט או טושים ולשרבט, לקשקש, לצבוע ולהינות מהיצירה.
זה הכל! ככה פשוט!

מה תמצאי בחוברת במתנה
10 המלצות של ויקטוריה נזרביץ', פסיכולוגית ומטפלת באמנות,
שמצאו חן בעיניי וקלות לביצוע.
כל פעילות יצירתית מסויימת מתאימה למצב רגשי מסויים.
המטרה הוא שחרור של נושא מטריד ולשינוי חיובי.
בקיצור, מה שאני הכי אוהבת, 
חיבור בין אמנות לרגשות שמאפשר לנו שינוי חיובי.
הנה משוב שקיבלתי, מאיזה מקסימה, שכבר משתמשת בחוברת במתנה:
כן, כשתרגישי עייפות, ציירי פרחים
וכשאני מקבלת כאלה תגובות, אני ממש מתרגשת. תודה💜

רוצה להתנסות ולחוות? 
רוצה להכיר פעילויות יצירתיות נוספות שתעזורנה למצבים מסויימים?

 כנסי לקישור, הירשמי והחוברת במתנה
10 פעיליות יצירתיות לשינוי חיובי תגיע למייל שלך, חינם לגמרי.
אשמח לדעתך על החוברת במתנה. תודה.

מאחלת לך ימים יצירתיים ובריאות
מרסיה
מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים

==> הקישור לקבלת המתנה
****************************************** 
להזמנת סדנאות או מפגשים אישיים
ליצירת קשר ==> https://wa.me/972505919599

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה