09 יוני 2020

איך לבטא מחשבה בצורה גרפית?

זו שאלה שאני נשאלת די הרבה...

בואי ננסה ביחד לבטא מחשבה בצורה גרפית. מוכנה?
קחי דף וטוש או עפרון או עט,
תחשבי מחשבה מסויימת,
אפשר לעצום עיניים
ותני ליד להוביל את המחשבה על הדף במשך כמה שניות
ובעוצמה שמתאימה למחשבה שלך...

נכון, כיף?!
לפעמים, נבטא את המחשבה בקוים מעוגלים,
לפעמים בקוים ישרים, בקוים עדינים או בקוים מודגשים.
תלוי איזו מחשבה נרצה לבטא בצורה גרפית.

ככה אנחנו מציירות את המחשבות שלנו
ובאותו הזמן, נוכל לשחרר אותן...
תנסי! זו חוייה מרגשת.

הנה הצורה הגרפית של המחשבה שלי של הרגע הזה.
נראה איזה ביטוי גרפי אקבל מהמחשבה שלי בסיום התהליך...


מסקרן לראות את הצורה הגרפית של המחשבה שלך.
את מוזמנת לשתף כאן בתגובות...

ככה נתחיל את ההתנסות באימון נוירוגרפי.
את השלבים הבאים (עיגול פינות, צביעה יחודית, קוי שדה, קיבוע ומשוב)
עושים לפי ההנחיה שלי, בהתאם לשיטה הנוירוגרפיקה
ובשימת לב לרגשות ולתחושות שעולים במהלך האימון הנוירוגרפי.

בסיום המפגש, יש לך ציור אסטטי המבטא את המחשבה שלך
ותרגישי תחושה של שביעות רצון מהצורה הגרפית של אותה המחשבה.

אני מזמינה אותך לחוות חווית התנסות באימון נוירוגרפי
ולאפשר למחשבות להשתחרר מאליהן...

יש לך שאלות? אשמח לענות עליהן. תודה!

תודה על הזמן שהקדשת לקריאת הפוסט ולכתיבת תגובתך.

בהמשך השבוע, אסיים את הצורה הגרפית של המחשבה שלי
ואשתף אותך בפוסט הבא שלי.

עד אז, הנה ביטוי גרפי של מחשבה אחרת שלי.

תודה,
מרסיה
ליצירת קשר https://wa.me/972505919599


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה