22 מאי 2020

"האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית"

המשפט הזה הוא אחד מהנחות היסוד של שיטת הNLP,
שיטה שעוזרת ותומכת בנו בזמן תהליכי שינוי.
אני אוהבת את המשפט הזה.
אני נעזרת בו כדי להתמקד בכאן ועכשיו ולפעול.

אבל, בתקופה האחרונה, דוקא, כשכולנו מתחילים לחזור לשגרה,
אני מרגישה בלבול מאד גדול.

תקופת הקורונה טרפה לי את כל התכניות שעשיתי בתחילת השנה...
וכשאני מנסה לשים פוקוס למה שעלי לעשות,
הבלבול מתעצם, אני מרגישה לחץ ובעיקר תסכול...
תסכול כי כל מה שתכננתי לפני תקופת הקורונה,
כבר לא רלונטי היום.

זה מבאס. זה לא מקדם אותי לאף מקום.
ככל שאני חושבת על זה, הבאסה גדלה...
וזה בדיוק המהות של המשפט "האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית", נכון? 
מוכר לך?

תכל'ס,  מה עושים כדי לצאת מהבאסה?!

לקח לי כמה ימים כדי להבין מה קורה לי...
הבנתי שאם אני מתרכזת בבאסה, היא גדלה...
ואת זה, אני רוצה להפסיק.

אז, אולי לעשות קפיצה לעתיד, נניח בעוד שנה
לנסות לדמיין איזו תמונה גדולה, צבעונית ועליזה יותר?

זהו! בדיוק שמעתי את האסימון נופל ברעש גדול!

ואת ההבנה הזו אני מבקשת לשתף כאן.

עלי לקחת את אותה האנרגיה 
ולמקד אותה בתמונה הגדולה, הצבעונית והעליזה יותר.

אני מדמיינת לאן אני רוצה להגיע בעוד שנה מהיום.
אני רואה בדמיוני את התמונה הגדולה, הצבעונית והעליזה בפרטי פרטים
ואיך אני מרגישה כשאני שם.

את כל אלה אפשר לכתוב 
ו/או ליצור לוח חזון עם תמונות ממגזינים
 ו/או לצייר ציור נוירוגרפי שנותן ביטוי גרפי לרצונות שלנו.

זה השלב בו אני נמצאת. 
אני כתבתי את מה שראיתי
וכרגע, אני בתהליך של הציור הנוירוגרפי, של הביטוי הגרפי של מה שאני רוצה.

אני כבר יכולה לספר, שאני מתרגשת מהמטרות שלי.
התמונה מתבהרת  כך שהבלבול והתסכול הולכים ונעלמים.



בהמשך, אתרגם את התמונה הגדולה, 
לפעולות קטנות שיביאו אותי לעבר המטרות שלי.
ושוב המשפט "האנרגיה זורמת לאן שתשומת הלב מופנית" יהיה לי לעזר.

ומה איתך?
איזה חלק של הפוסט שלי מהדהד בך?
אשמח לקרוא את תגובתך.

תודה וסוף שבוע נעים
מרסיה

אם את חשה כמוני בלבול, חוסר אנרגיות או מתח בעקבות תקופת הקורונה,
ובא לך להתנסות באימון נוירוגרפי בלי הרבה דיבורים,
דברי איתי.

לקביעת פגישה אישית ==> https://wa.me/972505919599
זה מתאים לכל הגילאים ואין צורך 'לדעת לצייר'.
מרסיה בריר

מנחה לשינוי חיובי עם כלים יצירתיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך.
מרסיה